חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

חגיגת סוף הקיץ של ילדי אקי”ם איל”ן ו”אקדם”

 

מידי שנה מזה שמונה שנים נערכות בעיר קייטנות מיוחדות עבור ילדי אקי"ם. השנה הצטרפו לקייטנה גם ילדי עמותת איל"ן ובנוסף השנה נפתחה בפעם השנייה קייטנה מיוחדת גם לילדי פורום "אקדם", הפועל לקידום צרכי ילדים הנמצאים על הרצף האוטיסטי ובני משפחותיהם.

 

מידי שנה מזה שמונה שנים נערכות בעיר קייטנות מיוחדות עבור ילדי אקי"ם. השנה הצטרפו לקייטנה גם ילדי עמותת איל"ן ובנוסף השנה נפתחה בפעם השנייה קייטנה מיוחדת גם לילדי פורום "אקדם", הפועל לקידום צרכי ילדים הנמצאים על הרצף האוטיסטי ובני משפחותיהם.

כידוע, קייטנת הקיץ של ילדי אקים פועלת בעיר בחודש אוגוסט בסיוע האגף לשירותים חברתיים, עמותת אקים, עמותת איל"ן ועמותת סחלבים - מתנ"ס מודיעין אשר מוציאה לפועל את הקייטנה.

בקייטנה משתתפים 55 מילדי אקים ואיל"ן כאשר בנוסף משפחות נוספות מגיעות לשלל הפעילויות בקייטנה. את הילדים הזוכים לשלל פעילויות משעות הבוקר ועד לאחר הצהריים כולל ארוחות חמות המוגשות להם, מקבלים שבעים וחמישה בני נוער מתנדבים שהחליטו לוותר על ימי הקיץ על מנת לסייע ולתרום מזמן כדי להעלות חיוך על פני הילדים. כמו בכל שנה גם השנה הגיע לקייטנה ראש העיר, חיים ביבס להשתתף בחגיגת סיום הקיץ.

ביבס שהגיע למקום יחד עם מנהל "סחלבים" נתי בר נתן ומנהל האגף לשירותים חברתיים יעקב אלמוג. את פני האורחים קיבלו יו"ר אקים מודיעין שחר מי און ויו"ר עמותת איל"ן חבר המועצה שלום דהאן, בנוסף לקייטנת אקי"ם הגיעה לקייטנת אקים/איל"ן גם חברת הכנסת קארין אלהרר, חברת כנסת פעילה בתחום החקיקה לקידום זכויות אנשים עם מוגבלויות.

מי-און ודהאן הציגו בפני האורחים את הקייטנה ואת פעילותה. במהלך הביקור שוחח ביבס עם ההורים ועם הילדים וסיפר להם כי בימים הקרובים ייפתח המבנה החדש של עמותת סחלבים, בעמק האלה וכידוע הוא יכלול בתוכו את בית אקים שיהיה חלק בלתי נפרד מהמבנה.

לאחר מכן הגיע ביבס לביקור בקייטנה של ילדי אקדם הנערכת במועדון הנוער במכבים. כאמור השנה זו שנה שנייה בה נערכת הקייטנה לילדי אקדם. בקייטנה הנערכת בשני מחזורים משתתפים 34 ילדים, 17 בכל מחזור שחלקם משתתפים באחד המחזורים וחלקם בשני המחזורים. אותם חנכו כ- 45 מתנדבים. בין השאר נהנו ילדי הקייטנה מהפעלות של ליצנים מתנדבים, רחצה בבריכת מכבים ועוד פעילויות שונות.

ראש העיר חיים ביבס בירך את המתנדבים והעוסקים במלאכה ואמר: "קיים כאן שיתוף פעולה מדהים בין הקהילה, העירייה המתנ"ס וכמובן בראש ובראשונה ההורים וכולם עושים עבודה מופלאה. אני מודה בייחוד לבני הנוער הנפלאים שלנו שבחרו לנצל את הימים האחרונים של החופש כדי להיות כאן עם הילדים".

רכזת צרכים מיוחדים בעמותת סחלבים בת-חן גזלה: השנה היו הקייטנות עם מספר גדול במיוחד של חניכים וזה כשלעצמו דבר יוצא דופן לקייטנות של חינוך מיוחד, ובשל כך עלות התפעול שלהם היתה יקרה מאוד, ותודה לכולם על שהביאו לקיץ משמעותי מאוד הן עבור החניכים והמשפחות והן עבור כל המתנדבים."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות