חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

שבט אופק של הצופים ממודיעין - הזוכה בתחרות ארצית של עמותת ”אור ירוק”

 

בטים מכל הארץ של תנועת הצופים השתתפו בתחרות קיץ מיוחדת של עמותת אור ירוק בנושא בטיחות בדרכים, בה זכה שבט אופק במודיעין-מכבים-רעות. גם שבט "להב" בבית חשמונאי השתתף בתחרות

 

שעמותת אור ירוק בשיתוף תנועת הנוער "הצופים" קיימה תחרות מיוחדת שכולה בטיחות בדרכים. אל התחרות נרשמו 28 שבטי צופים מכל רחבי הארץ ובמסגרתה בנו השבטים מתקנים מחנאיים בנושא בטיחות בדרכים במסגרת מחנות הקיץ של תנועת הצופים. בנוסף, התקיימו גם פעילויות העשרה בנושא חשוב זה. אחד השבטים שנרשמו היה שבט "צבר" שנמצא הרחק מגבולות ארץ ישראל אי שם בארה"ב.

לאחר שנציגי עמותת אור ירוק והנהגת הצופים התרחשמו מכלל השבטים ברחבי הארץ, הוחלט כי הזוכים הגדולים של התחרות הם חניכי שבט "אופק" במודיעין-מכבים-רעות, שיצרו את "דובי דוברמן" - חדר הנצחה מיוחד לחניך השבט שנהרג בתאונת דרכים, בו  גם יתקיימו הדרכות בנושא בטיחות בדרכים. גם חניכי שבט "להב" בבית חשמונאי השתתפו בתחרות ויצרו מתקן לתחרות לו קראו "לופטי - בוב הבנאי", המשמש כמחסן בו מתבצעות הדרכות בנושא בטיחות בדרכים.

על פי נתוני עמותת אור ירוק, בתקופת החופש הגדול ישנה עליה במספר הנפגעים בתאונות דרכים בקרב פעוטות, ילדים ובני נוער. בממוצע, כ- 1,200 פעוטות, ילדים ובני נוער בגילאי 0-19, נפגעים בממוצע בשלושת חודשי חופשת הקיץ, יוני, יולי ואוגוסט, מדי שנה בערים, כך על פי נתוני עמותת אור ירוק המבוססים על נתוני הלמ"ס בין השנים 2003-2012.

עמותת אור ירוק: "שיתוף הפעולה של תנועת הנוער "הצופים" הוא מבורך. ישראל נמצאת באופן עקבי במקום הראשון מבין המדינות המתקדמות, בהיפגעות ילדים בתאונות דרכים. ישנה חשיבות מיוחדת לפעילויות המגבירות את המודעות לבטיחות בדרכים במיוחד בחודשי הקיץ אז נמצאים הילדים ובני הנוער רוב שעות היום מחוץ לביתם וללא כל מסגרת. 

לפרטים נוספים: יסמין לאוי, ע. דובר עמותת אור ירוק, 09-7776161, 050-4488349

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות