חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

נבחרה מנהלת לבי”ס יחד

 

גלית גרינבאום היא המנהלת החדשה של בית הספר היסודי של ”יחד מודיעין”. גרינבאום, שנבחרה במכרז שנערך על ידי משרד החינוך, תיכנס לתפקידה במקומה של המנהלת הקודמת ליסה לוי

 

גלית גרינבאום היא המנהלת החדשה של בית הספר היסודי של "יחד מודיעין". גרינבאום, שנבחרה במכרז שנערך על ידי משרד החינוך, תיכנס לתפקידה במקומה של המנהלת הקודמת ליסה לוי, שהודיעה בחודש ינואר האחרון על סיום תפקידה לאחר שמונה שנים, וכבר החלה בהכנות לקראת שנת הלימודים הבאה. בשנה האחרונה שמשה גרינבאום כמנהלת חטיבת הביניים של תיכון יחד מודיעין, לפני כן ריכזה את חטיבת הביניים.

בתיכון, חינכה כיתות וכן שימשה כמורה מקצועית לאנגלית ומתימטיקה. גרינבאום, תושבת העיר וחברת קהילת יחד, היא בעלת תואר ראשון בחינוך ומסיימת בימים אלה את התואר השני בחינוך בהתמחות בטכנולוגיות ומערכות למידה.

כמו כן היא בוגרת קורס מנהלים של משרד החינוך. בעירייה בירכו את גרינבאום על בחירתה לתפקיד ומאמינים כי בית הספר יחד יוסיף להוות דוגמה ומופת גם תחת הנהגתה לעשייה חינוכית מוצלחת בעיר והובלת מערכת החינוך העירונית קדימה. עוד ציינו בעירייה כי העיר, מודיעין, מכבים-רעות התברכה באנשי חינוך מהמעלה הראשונה, המתקדמים בתוך המערכת ומגיעים לעמדות מפתח מרכזיות במערכת החינוך העירונית. בית הספר היסודי יחד מודיעין הוא בית ספר מוביל ובעירייה סמוכים ובטוחים כי גרינבאום תמשיך להוביל את בית הספר להצלחה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות