חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

עושים יוגה צחוק בפארק הדגים

 

האגף לשירותים חברתיים, מדור קידום בריאות מזמין את התושבים לסדנאות ”יוגה צחוק” בפארק הדגים.

 

האגף לשירותים חברתיים, מדור קידום בריאות מזמין את התושבים לסדנאות "יוגה צחוק" בפארק הדגים. הסדנאות יתקיימו מידי יום רביעי (פרט לערבי חג וחגים) בשעה 20:00, עם מנחים מוסמכים ליוגה צחוק ממודיעין והסביבה.

הסדנא אורכת כשעה כאשר את הסדנאות מלווה ומנחה מתי סידס, "מתישטותא" מורה בכיר, מוסמך ע"י ממציא השיטה ד"ר מאדן קטריה. הפעילות מיועדת לכולם - לכול גיל, כאשר המנחים מקיימים את הפעילות בהתנדבות למען הקהילה.

יוגה צחוק היא שיטה שפותחה ע"י ד"ר מאדן קטריה, רופא קונבנציונלי ממומביי שבהודו, בעקבות סידרת מאמרים שנכתבו בנושא הצחוק וההומור. בשיטת היוגה צחוק משלבים תרגילים מעוררי צחוק ונשימות. נמצא שלצחוק יתרונות בריאותיים רבים.

הצחוק פועל באופן מופלא על גופנו מבחינה פיזית ונפשית כאחד. תרגול צחוק משפר ומרומם את מצב הרוח בזמן קצר. צחוק עמוק מהבטן, מעלה את רמות האנדורפינים והסרוטונין בדם שהם הסמים הטובים, הטבעיים בגופנו הפועלים כמשחררי מתחים, כמשככי כאבים, מווסתי לחץ דם.

צחוק מפעיל את מערכת החיסון ומעלה את כמות התאים נוגדי הדלקות, ומאפשר לגוף להתמודד ביתר יעילות עם מחלות וגידולים, יוצר עיסוי למערכת הלב-ריאה, למערכות פנימיות וכלי הדם, ולמערכת השרירים.

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות