חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

”עיניים בדרכים”

 

ערב פתיחת שנת הלימודים עדכנה העירייה כי ב-20 בתי ספר היסודיים בעיר פועלים פרויקטים של ”נשק וסע”, המאפשרים להורים לילדים בבתי הספר להוריד את ילדיהם בבטחה על ידי הורים מתנדבים.

 

ערב פתיחת שנת הלימודים עדכנה העירייה כי ב-20 בתי ספר היסודיים בעיר פועלים פרויקטים של "נשק וסע", המאפשרים להורים לילדים בבתי הספר להוריד את ילדיהם בבטחה על ידי הורים מתנדבים.

את הפרויקט הובילה חברת "עיניים בדרכים" במסגרת פעילות זו מתנדבים כל ההורים בית הספר לשמש יום או יומיים בשנה לסייע בהורדת הילדים מהמכוניות למדרכה ומשם לבית הספר בצורה בטוחה ונעימה. את הפעילות מרכז קצין תנועה במשטרה לשעבר, מטעם "עיניים בדרכים" אשר מכין תכנית עבודה מסודרת לכל בית ספר בהתאם לנתונים בשטח בית הספר.

בנוסף ההורים מקבלים הדרכה מקצועית מסודרת לכל ההורים כאשר בנוסף במהלך השנה מתבצעות ביקורות ותצפיות המוודאות כי המיזם פועל בצורה הנכונה והבטוחה ביותר. מבדיקה שנערכה מול בתי הספר בהם מתקיים המיזם עולה כי בבתי הספר הוכתרו המיזמים כהצלחה.

רמת בטיחות התלמידים שודרגה עומסי התנועה בסביבות בית הספר ירדו. בעירייה ציינו כי בתי הספר בהם לא מתקיים "עיניים בדרכים" הם בתי ספר להם יש מגרש חנייה רחב סמוך לבית הספר שאפשר חנייה עצירה נוחה ובטוחה. נוספים למיזמים של "נשק וסע" בכל בית ספר פועלים המיזמים של "סבא זה"ב" ומשמרות זה"ב המסייעים אף הם בצורה ניכרת על חצייה בטוחה של הכבישים בשעות פתיחת יום הלימודים ובסיומו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות