חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

הכלבים מגשר קייזר

 

השבוע מצאנו כלבה שהמליטה גורים באתר הבנייה של גשר קייזר. עוד כמה כלבים התרוצצו לידה. ובמרחק קטן משם הבחנו בשועל חוצה את הכביש לכיוון מרכז ישפרו. במחלקת הווטרינריה העירונית לא יודעים על תופעת הכלבים המשוטטים

 

גשר בטון גדול ומרשים הולך ומוקם מעל אפיקו של נחל ענבה. גשר שיחבר בין מתחם קייזר צפון, שנבנה כיום ומתאכלס במהירות, לבין מתחם קייזר דרום, שכיום הוא גבעות קוצים וטרשים נטושות מאדם. "נטושות מאדם" אמרנו, אבל לא נטושות לחלוטין. כי באתר העבודות השוקק חיים ופעילות במשך היום, נותרים בשעות הערב השומרים, ויחד עימם עדת כלבים גדולה.

הכלבים מתרבים במהירות. עונת המלטה נוספת הסתיימה זה לא מכבר ובשטח רצים להם גורים רכים, לצד גורים בוגרים יותר. אולם, אליה וקוץ בה השטח עדיין פראי. שועלים ותנים רצים בו כל שעות היום והלילה. והם נשאי מחלת הכלבת. הם בהחלט עלולים לבוא במגע עם הכלבים המשוטטים ולהדביק אותם.

מדוברות העירייה הודו שמחלקת הווטירנר העירוני לא מכירה את התופעה.

אולם מנגד אחת התופעות המוכרות בעיר היא פקחי השירות הווטרינרי החרוצים שסובבים בשכונות העיר השונות ודואגים לסלק את מפגעי הפודלים הביתיים שהסבירות שהם לא חוסנו, שואפת לאפס. כן, גם את אלו שצרכיהם נעשים על הדשאים שנשתלו לרווחת הציבור, דואגים פקחי הרשות העירונית לצלם, לתפוס, ולהגיש את החשבון לבעליהם. החזרתם הביתה מהכלבייה העירונית תסייע ללא שום ספק לקופת העירייה. קנסות, דמי אחסנה וכו’.

לשאלתנו בדוברות העירייה האם השירות הווטרינרי מכיר את ריכוז הכלבים בגשר קייזר והאם הם חוסנו? השיבו כי: "אל הווטרינר העירוני לא הגיעה אף תלונה בנושא. במידה ותגיע היא תטופל כמו מאות הפניות שמטופלות מדי שנה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות