חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

700 תושבי רעות בערב קהילתי

 

במוצ"ש האחרון התכנסה קהילת מכבים רעות על שפת הבריכה במכבים לערב של בירה נשירה ושירה בציבור באוירה קהילתית מגבשת ונוסטלגית ובסגנון הכובש והענוג של פעם ובליווי צילומים מרהיבים מתקופת בנייתו של הישוב.

 

בערב השתתפו כ 700 מתושבי הישוב מכבים רעות בני כל הגילאים, בוגרים , בני הדור השני, בני נוער וילדים רבים.

את הערב הנפלא הגו, יזמו, ארגנו  והפיקו בהתנדבות וללא כל תמיכה עירונית  בני הדור השני בישוב  בהובלתם של עילם לשם, רן שגב ואלעד קובי במטרה להשיב את הקהילתיות והכח הקהילתי לידי התושבים.

לארגון וההפקה  התגייסו תושבים רבים , ותיקים וחדשים, תנועות הנוער המקומיות והציבור הרחב באשר הוא, וביחד, כתף אל כתף, הרימו הפקה שכמותה לא נראתה באזור מזה שנים רבות. הכל בהתנדבות, ללא שכר ומתוך שליחות קהילתית לשמה.

סייעו רבות בהפקה מרכז הספורט במכבים ומסעדת מכביס המיתולגית.

הסדר המופתי והארגון המדוייק, הבירה שנשפכה כמים, החטיפים, המתוקים והמלוחים, העוגות הביתיות שנאפו, ריקודי ההורה במעגלים של  בני כל הדורות והשירה העברית המשובחת שנוגנה  על ידי להקה מקצועית גרמו לאותה אוירה מיוחדת שהשאירה טעם של עוד . והרבה הרבה עוד.

כל המשתתפים שילמו סכום סמלי בכניסה לכיסוי ההוצאות. ההענות המדהימה של תושבי הישוב והצמא לפעילות קהילתית במכבים רעות  ששככה  מאז האיחוד עם העיר מודיעין הוציאה את האנשים מביתם היישר לכוסות הבירה,מיץ הלימונדה, מעגלי הריקודים והשירה בציבור הקהילתית.

"זו רק תחילת הדרך ויריית הפתיחה של השבת הקהילתיות למכבים רעות "  אומר עילם לשם ממארגני הארוע . " אנו כבר שוקדים על הפעילות  המגבשת והקהילתית הבאה שתתקיים  ממש בקרוב. קהילת מכבים רעות הינה קהילה גדולה וחזקה. אנו בני הדור השני מחוייבים לקהילה ולשימור ערכיה ואנו נמשיך לפעול ביחד להפקת ארועים מגבשים וקהילתיים נוספים כגון זה שהיה במוצ"ש האחרון. כוחנו באחדותנו".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות