חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

קייטנת קיץ לילדי העולים

 

קייטנה לעולי החדשים בעיר מודיעין , מטרתה לימוד השפה העברית,  ממשחקי החברה הישראלים ,שירי ארץ ישראל וכמובן לכייף בחופשת הקיץ  

 

מחלקת הקליטה באגף לשירותים חברתיים של עיריית מודיעין, מכבים-רעות עובדים במהלך חודשי הקיץ במשנה תוקף.

כידוע, חודשי הקיץ הינם התקופה החמה ביותר עבור עולים לישראל. על פי הנתונים שהעבירה מנהלת מחלקת הקליטה, רוזיטה ברלין עולה כי במהלך החודשיים האחרונים הגיעו לעיר כ- 45 משפחות עולים חדשים, בהם 90 מבוגרים, ו- 90 ילדים בגילאים שונים. במקביל במחלקת הקליטה מפעילים בימים אלו, כמו בכל שנה בשנים האחרונות, קייטנה לימודית לילדי העולים.

הקייטנה המיועדת לילדי העולים הגרים בעיר ומטרת הקייטנה, המונה 42 ילדים, היא לעזור לילדי העולים בלימוד השפה העברית, ללמד אותם חלק ממשחקי החברה הישראלים, וחלק מהשירים המוכרים לילד ישראלי וזאת על מנת להקל על המעבר מהתרבות בחוץ לארץ לתרבות הישראלית. הקייטנה גם מאפשרת להורים מאחר ובשעה שהילדים מבלים בקייטנה, שתמשך עד ליום חמישי ה-22.8, ההורים פנויים לטפל בכל הדרוש מהם כעולים בארץ בנחת.

בין השאר מתוכננות לילדי הקייטנה הרבה פעילויות מעניינות ומהנות לילדים. ביום שני יצאו הילדים לטיול בקיבוץ גבעת ברנר, שם הילדים נהנו ממשחקי רחוב, ששוחקו על הדשא, עשו ניסיונות עם בועות סבון, וראו הצגה מקסימה על הכריש והדג שניסו להיות חברים, מחזה המבוסס על הסיפור שכתב גלעד שליט. כמו בכל שנה גם השנה תפתח מחלקת הקליטה בשיתוף עם מינהל החינוך כיתת אולפן המיועדת לילדי העולים.

הכיתה תפעל בבית הספר "אבני החושן" כאשר הלימודים יחלו גם הם ביום הראשון ללימודים, 27.8.2013 מנהלת מחלקת הקליטה רוזיטה ברלין: "ימי הקיץ הם מהימים החשובים ביותר עבורינו. מחלקת קליטה עובדת בכל אוגוסט ותמשיך לעבוד גם במהלך חגי תשרי כדי להמשיך ולתת מענה לעולים המגיעים לעיר וסייע להם בכל אשר ניתן."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות