חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

245 מדליות, אלופי ישראל וחברי נבחרת ישראל בג’ודו

 

שנת הפעילות הנוכחית היתה מלאת הישגים למועדון הג’ודו סאקורה, הפועל בעיר מודיעין מכבים רעות מזה יותר מעשור.  

 

תלמידי סאקורה השתתפו ב-17 תחרויות כולל גביע המועדון, אליפות ישראל, אליפות ירושלים הפתוחה, אליפות הפועל, אליפות ג’ודו קאן, אליפות מכבי, אליפות בין-לאומית בחיפה, אליפות סאקורה בסומו, טורניר מזור לקבוצות ועוד.

תלמידי סאקורה זכו בשנה שחלפה ב-245 מדליות מתוכם 80 זהב, 22 מדליות רשמיות של אליפות ישראל בג’ודו ו-9 מדליות של אליפות בין-לאומית בחיפה. חשוב לציין את הזכייה בגביע קבוצתי של טורניר מזור בו סאקורה הצליחה להגיע למקום שלישי מתוך 16 קבוצות.

בנוסף לתחרויות התלמידים השתתפו בשלושה סמינרים (2 במכון וינגייט ואחד בקיבוץ גונן), חמישה מפגשי קבוצות עם מועדונים אחרים, שלושה מחנות אימונים ועוד מגוון פעילויות.

נכון להיום במועדון מתאמנים 270 תלמידים בחוגי ערב ו-80 תלמידים במסגרת חוגי התל"ן. מתוך כלל תלמידי המועדון יש 10 חברי נבחרת ישראל בקדטים ובבוגרים.

ד"ר איגור רומנציקי- מנהל מועדון סאקורה, אמר השבוע בגאווה: "בשנים האחרונות המועדון גדל בקצב מואץ ולכן השנה שמנו דגש על הקשר שבין ההורים, הילדים, המועדון ומשפחת סאקורה. חשוב לנו מאוד לשמור על הקשר האישי עם כל אחד, גם עם צמיחת וגדילת המועדון. במסגרת המשימה הזו אירגנו שלושה טיולי משפחות (לים המלח, הרודיון ולצפון) כמו גם פעילות פורים של הורים וילדים ביחד,  עושים ג’ודו בתחפושות".
איגור מדגיש כי במועדון מגלים רגישות גם לילדים ולמשפחות שומרי מסורת, שלא משתתפים  בתחרויות המתקיימות בשבתות: "לכן ארגנו והשתתפנו בפעילויות ותחרויות שלא התקיימו בשבתות ואיפשרו גם לתלמידים האלו להשתתף ולחוות תחרויות. למשל: גביע מועדון סאקורה, אליפות ירושלים,  טורניר חנוכה בגני תקווה, אליפות אפרתה וגוש עציון, טורניר פורים בהוד השרון ואליפות ישראל. לא מעט מהתלמידים האלו הוכיחו עצמם וחזרו הביתה עם מדליות כולל מאליפות ישראל".

למרות שבג’ודו נהוג לחשוב על ילדים מתאמנים, הבין איגור שגם המבוגרים מחפשים פעילות גופנית מאתגרת: "לפני כשנתיים פתחנו במועדון קבוצת בוגרים המשלבת את הצורך לשמירה על כושר להורים וגם מאפשר להורים ולילדים שפה משותפת המחזקת את הקשר שבניהם.

נכון להיום מתאמנים בקבוצה כ-15 תלמידים שרובם הורים לילדים הלומדים במועדון ואחרי שנתיים של אימונים חלקם כבר התחילו להשתתף בתחרויות. במיוחד אני רוצה לציין את שלומי עטס שהשתתף במכביה בקטגוריית סניורים (מעל גיל 34) וייצג את המועדון בכבוד!.
בעוד שרוב האבות הצטרפו לקבוצת הבוגרים שלנו, יש גם אמהות שהצטרפו לקבוצת היוגה לבוגרים בהדרכתה של אולגה רומניצקי".

ההישגים המעולים של סאקורה, נתמכים בשיתוף פעולה הדוק ע"י מחלקת הספורט העירונית והעמותה העירונית לפיתוח הספורט סחלבים. 

בסוף השנה מבקש איגור להודות לכל ההורים והאנשים שתמכו במועדון, ביניהם למדריכים שעבדו גם עם הנבחרת וגם עם הילדים הצעירים: חבר הכנסת יואל רזבוזוב, גל יקותיאל (מאמן נבחרת הקדטים של ישראל בג’ודו), עידו רוטמן, עידו אלקיים, נועם אלקיים, דביר כהן, עקיבע סולומון, אולגה רומניצקי ודויד עזריה.

איגור מודה גם לכל ההורים שהגיעו ותמכו בילדיהם בזמן, נסיעות, מחנות אימונים ועוד. במיוחד להורים הפעילים והעוזרים לאירגונו וקיומו של המועדון כמו אלונה ירדן, נועם כהן, ירדן תבורי, גדי ואריאלה רונס, מיכאל וידרביץ’, לימור ואיתן ארגמן, עמית ודבי ראם ויורי חפץ.

וכפי שאנו יודעים, כל סוף הוא התחלה חדשה, ואיגור כבר עובד על תכנון שנת הפעילות הבאה של המועדון.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות