חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

ועכשיו החופש האמית י// איציק הליצן

 

שלום ילדים השבוע לאחר סיום הקייטנות שבהן ,טיילתם וראיתם הצגות, סרטים, עשיתם יצירה, ועכשיו למעשה אתם בחופש האמיתי שבו תתחילו לחפש מה לעשות בימים שאין קייטנה ולא צריך לקום מוקדם בבוקר.

 

זה גם הזמן שבדרך כלל מתחילים לחפש מה לעשות, משתעממים ורבים עם האחים האחרים שלנו. אז ההורים מתעצבנים וכועסים ואפילו נותנים עונשים. אפשר למנוע את זה אם תבנו לעצמכם תכנית יומית, "מה עושים כל יום במהלך הקיץ" כי הרבה מההורים עדיין עובדים ולא נמצאים בחופש וחייבים למצוא לכם מסגרת שתעסיק אתכם בשעות הללו.

אז יש ילדים שיושבים בבית ורואים טלוויזיה ויש ילדים שהולכים לסבא וסבתא, ויש כאלה שמשחקים בחצר או בגינה ושם בדרך כלל מתחילות הבעיות. הבעיות הגדולות כשלא מסתדרים עם ילדי השכנים ועם החברים, רבים על כל מיני שטויות. תחשבו טוב לפני שאתם רבים, ותנסו למנוע אלימות מכל סוג שהיא כי אלימות מילולית, מובילה לאלימות פיזית ואפשר להגיע לזה כל כך מהר לפני ששמים לב.

עד לסיום החופש וזה המון זמן. לכן, בואו נעבור את הקיץ הזה בשלום שנחשוב טוב לפני שנעשה שטויות. אפשר כבר להתחיל להתכונן לקראת החזרה לבית הספר ולהכין את הספרים והמחברות ולא לחכות לרגע האחרון.  הימים האלה הם ימים מאוד חמים, הלחות מאוד גדולה וחשוב להקפיד על שתייה מרובה.

בשבת הבאה בתאריך 17/8/13, אני חוגג יום הולדת 16 שנים לתכנית הרדיו בייביסיטר שאותה אני מגיש מידי שבת בבוקר ברדיו ללא הפסקה 103 FM. בחגיגה מאוד גדולה בשידור חי, ההכנות בעיצומן. במידה ואתם רוצים להשתתף גם כן בחגיגה, את הבקשה תשלחו אליי לפקס מספר: 035352806 ונשמח להזמינכם מספר המקומות מוגבל...

שבוע טוב  לכולם, איציק הליצן.

פינת המעשה הטוב: שלום ילדים, השבוע אספר לכם על גל כהן בת 10 מפתח תקווה שהחליטה לעזור לחברה שלה בחופש אשר התקשתה בחשבון וביחד הם הלכו לקנות חוברות עבודה לקיץ, והיא עוזרת לה לתרגל ולפתור את התרגילים בחוברת העבודה כדיי שתהיה מוכנה לשנת הלימודים הבאה. מצד אחד הן יושבות ולומדות ביחד ומצד שני הן מבלות ביחד ומעבירות את החופש הגדול בכיף וזה בהחלט מעשה טוב ומבורך. וגם אתם ילדים תנצלו את הקיץ לתרגול של החומר שלמדתם בשנה השנה שעברה.

פינת המכתבים:

שאלה: לאיציק הליצן שלום, קוראים לי אוראל ואני בן 13, בעוד כחודש אני חוגג בר מצווה ואוהב לקרוא את המדור שלך ורציתי לשאול אותך מה לעשות עם בעיה שיש לי, בעיה קצת מביכה שאני לא יודע איך להתמודד איתה. אני יודע שאתה גם ליצן רפואי ועוזר לילדים חולים ואולי יש לך רעיון איך אני יכול להתמודד עם הבעיה שלי. הבעיה שלי היא שיש לי כאבי בטן והרבה גזים במשך היום, דבר שגורם לי מבוכה לפעמים והחברים שלי קוראים לי "אוראל הפלצן" אני מתבייש לדבר עם זה עם ההורים שלי, אולי אתה יכול לעזור לי. תענה לי דחוף בבקשה.

תשובה: לאוראל החמוד שלום, אני בהחלט יכול להבין את התסכול ואת המצוקה שבה אתה נמצא כי באמת מי שסובל מבעיית גזים גורם לו לחוסר נוחות ולפעמים גם לחוסר נעימות סביבתית. אני מציע לך, בלי להתבייש לגשת לרופא ולספר לו את הכול מבלי להתבייש כי מרופא לא מתביישים.

תפקידו של הרופא זה למצוא את הפיתרון לבעיה שיש לך בגוף ובמידה והרופא עצמו לא יוכל לעזור לך הוא יפנה אותך למישהו מומחה בטיפול בבעיות מסוג זה, יש טיפולים מאוד פשוטים ולא כואבים שיכולים להקל עלייך ולגרום לך לחיות חיים הרבה יותר נוחים ויותר ידידותיים לסביבה ושקט נפשי לך, שזה הכי חשוב. אל תתבייש תנצל את החופש ותיגש לרופא כבר מחר בבוקר. כל הכבוד על האומץ ובהצלחה, איציק הליצן.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות