חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

סיום משחקי המכביה

 

ביום שישי שעבר, מול אולם מלא מפה לפה, הגיע לסיומו שבוע המכביה בעיר המכבים עם זכייתן של נבחרות ישראל גברים ונשים בטורנירים של הכדורעף

 

ביום שישי שעבר, מול אולם מלא מפה לפה, הגיע לסיומו שבוע המכביה בעיר המכבים עם זכייתן של נבחרות ישראל גברים ונשים בטורנירים של הכדורעף. כאשר תחרויות הבדמינטון שנערכו במהלך השבוע באולם השבטים שבשדרות יצחק רבין הסתיימו ביום שלישי.

מאות תושבים, אוהדי ספורט, הגיעו במהלך השבוע למשחקי המכביה שנערכו בעיר והגיעו לסיומן ביום שישי באולם הספורט של תיכון עירוני א’.

ההצגה הראשונה באולם היתה גמר הנשים בין נבחרת ישראל לנבחרת אוקראינה. המשחק נפתח בשליטה ישראלית ואחרי שתי מערכות הובילה הנבחרת בכחול לבן 2-0. כאן התעוררו האוקראיניות וניצחו את שתי המערכות הבאות בדרך לשוויון 2-2.

במערכה המכריעה נפתחה כאשר ישראל במאמץ אחרות עלתה ליתרון 11-14 מרחק נקודה אחת מזכייה בטורניר, אבל האוקראיניות לא ויתרו וחזרו עד לתוצאה 14-13 אבל זה היה הכי קרוב שהגיעו והישראליות חזרו לעצמן בזמן כדי לנצח במערכה 15-13 ולזכות בתואר אלופת הכדורעף במכביה תוך שהיא נעזרת בתמיכת הקהל הרב שהיה.

המשחק האחרון של המכביה בעיר היה הגמר של טורניר הגברים בין נבחרת ישראל לנבחרת קנדה. הנבחרת הישראלית עלתה למגרש כאשר הקהל דוחף אותה למשחק חד צדדי שהסתיים ב-3-0 חלק לישראל ושוב חגגו הכחולים לבנים על הפודיום.

מנהל מחלקת הספורט העירונית, חנן דנציגר: אירועי המכביה הוכיחו כי בקרב תושבי מודיעין, מכבים-רעות יש מודעות גבוהה לתחום הספורט. האולמות המלאים מידי ערב העידו יותר מכל על ההצלחה של התחרויות בעיר. במהלך סוף השבוע קיבלנו שבחים רבים ממארגני המכביה ועכשיו אנחנו עם הפנים קדימה לאירועים נוספים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות