חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

אל תדאג תושב מודאג // קובי עצבני

 

בחיי לא מבין מה רוצים משרון מעוז . לפחות הוא לא עושה את זה על חשבון הכיס שלי ושלך ובכלל חוקי בחירות ניתן לפרשן לכאן או לכאן. אז תרדו ממנו

 

כמעט מידי שבוע, מגיעים למערכת האתר מיילים של תושבים המלינים על התנהגות זו או אחרת של אנשי ציבור, התנהגות שלטעמם של אותם כותבים אינה "נקיה" ולוקה בליקוי מוסרי או חוקי.

השבוע היה זה תושב מודאג שפרס בפני את כל מסכת "מעלליו של שרון מעוז" המתמודד כידוע לראשות העיר בבחירות הקרובות. ועל מה מלין התושב המודאג ששמו שמור במערכת.

מפריע לו מאוד ששרון מעוז יזם והפעיל את פרוייקט השאטלים, שעיקרו  ארגון הסעות בחינם לתושבים למקומות שאין תחבוה ציבורית.

בנוסף מלין הגולש על כך שמעוז משתמש בילדים  ו"כלי טיס" בצילומי האירועים השונים שהוא עושה כמו זה האחרון במרכז המסחרי ברעות, דברים האסורים לכאורה על פי חוק הבחירות.

אין לי כוונה ליחצן שום מתמודד שפעילותו הקהילתית ממוקדת לכל עין בלתי מזוינת בבחירתו למועצת העיר או לראשות, ומאידך גיסא איני חושב שמעשים אלו פסולים.

ואני אומר לתושב המודאג, אח/שלי, למה דוקא שרון מעוז.?! בניגוד לאחרים העושים כל מיני פעילויות קהלתיות עאלק, מעוז לפחות מממן את כל מה שהוא עושה מכיסו. ולא שאני נגד כל מיני מסעות יחצנות מוסווים של מתמודדים שונים שנושאים במשרות ציבוריות ומנצלים מעמדם לשם כך. כמעט להיפך, אנחנו חיים באותה ארץ נושבת, וכמו שראש הממשלה ושרים אחרים ניצלו לפני הבחירות לכנסת את תפקידם כדי לקדם את עצמם, כך זה גם במישור העירוני. טוב, לא טוב, נראה או לא מריח... עזוב, יש דברים שאי אפשר להילחם בהם והצופה/קורא/גולש ידע להבדיל בעצמו  בין תעמולה מוסווית לבין ידיעה "כשרה". בוא לא ניתמם.

אז אם לאלה "מותר", קל וחומר למועמד שלא שפר עליו מזלו והוא אינו נושא במשרה ציבורית כזה שמייחצנת אותו מעצם פעילותו כאיש ציבור. שרון מעוז ולא חשובה כאן אפילו דעתי על מועמדותו וסיכויו, זכותו לעשות כל מה שהוא יכל כדי לחדור למודעות הציבור, ותאמין לי תושב מודאג, זה עולה כסף, שבא מהכיס הפרטי שלו ורק על זה מגיעה לו נקודת זכות.

ובאשר לילדים ולשאר הטענות. נו, באמת... איך אפשר לארגן אירוע חלליות (שהוא אכן אירוע מייחצן ולכן לא אתן לו במה)  שמקורו בתנועתו של מעוז, ובד בבד להרחיק משם ילדים. נו, המפקח על הבחירות בוודאי לא יכנה זאת, מעורבות ילדים בתעמולת בחירות. אה כן... כתבת משהו על איסור בכלי טיס. ביננו, מדובר כולה בצעצועים לצפיה ולא במטוס שזורק פליירים . אז בבקשה לא להיסחף.

אז מה אני רוצה בעצם לאמר. אני רוצה לאמר שאחרי כל מכתב של גולש מסתתר אינטרס וזה בסדר כי זהו כורח החיים ובעיקר חייהם של העיתונאים, אבל מכאן ועד לחיפוש כל מיני מתמודדים ב"קטנות" הדרך ארוכה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות