חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

הקמפיין של שחר מי און יצא לדרך // כתבת וידאו

 

שולחן ערוך מטעמים והעיקר נאומים מהוקצעים של המתמודד העירוני של ”יש עתיד” ושל שר החינוך בכבודו ובעצמו. שחר מי און יצא למרוץ ובדרך השיב לנו על שאלה או שתיים    

 

הסתובבתי בין הקהל שהגיע ביום ראשון השבוע למבואה של אולם עינן לשמוע את שר החינוך ואת מועמדה של "יש עתיד" למועצת העיר שחר מי און וניסיתי לזהות פרצופים מוכרים. כן, פה ושם מצאתי כאלה שהגיעו ב 2008 למטה  של אמנון מרחב, אבל היתר, ממש אלמונים ואם תרצו, זה הפרופיל של התושב המודיעיני השקט  שאולי מאמין במתמודד הצעיר של "יש עתיד" ואולי בא גם לשמוע בפעם הראשונה את שר החינוך שי פירון בלייב, אליו הצטרף ח"כ הרב דב ליפמן.

שחר מי און "התנצל"  בדבריו שההתרעה לאירוע היתה קצרה (וזה נכון, רק 4-5 ימים) ולכן לא ציפו ליותר מ 100 איש ובהתאם גם מס' הכיסאות. בפועל הגיע קהל הרבה יותר גדול שנאלץ לעמוד. אז מה שנותר זה להמתין לעתיד הקרוב לבוא כדי לראות האם יש עתיד למי און המתמודד שבא  להציע לתקן כמה מדרכיה של העירייה ולהציע כמה רעיונות ביניהם כאלה שכבר פועלים בשטח. יש שיאמרו שבג'ונגל הפוליטי העירוני מי און אידיאליסט מידי. בהמשך נגלה שהוא לא נאיבי עד כדי כך.

לצפיה במסך מלא יש ללחוץ על youtube

כל הנסיונות לשדל את מקורבי השר פירון לשכנעו להשיב לנו על שאלה או שתיים בתחום החינוך בעיר לא ממש צלחו כמו גם הניסיון לשגר לו את השאלות בכתב. שר החינוך החמיא למי און ולחינוך בעיר, והרב דב ליפמן עוד הקדים אותו, אבל את הקטע העירוני סיפק אחרי כן שחר עצמו כשעל השאלה למשל מה הדבר שהכי בוער לך לעשות ברגע שתכנס למועצת העיר? הוא משיב: "שיהיה תיק לצעירים, שהחינוך יהיה השקעה ולא הוצאה, ומערכת החינוך שתדע בין מהות החינוך לבין ההוראה. שהעירייה תהיה אקטיבית ולוקחת אחריות. להקים תיק ממונה בעירייה לצעירים ולעסקים שיקבלו התייחסות שכרגע אינם מקבלים וכן נשאף להקמת וועדי שכונות".

בשאלה השנייה, מדוע מי און לא מנצל את המומנטום של ההישג הארצי ורץ לראשות, כאן מצטייר המתמודד כריאליסט ואולי עיניו נשואות בכלל לבחירות 2018 ואולי בכלל הן נשואות לירושלים בכלל. אז נאיבי הוא לא:  "בדקו את כל הסיכויים למועמדות, לחיים ביבס יש את מירב הסיכויים לזכות בבחירות על הראשות פעם נוספת. ההשקעה הכספית הייתה מאוד גבוה וכרגע, אנחנו רצים למועצת העיר. כרגע".

אז מה שנותר זה להמתין ל 22/10  כדי להיווכח האם פתיחת הקמפיין תזריק דלק משובח להמשך המרוץ של שחר מי און שאין ספק שכמו שכרגע נראים הדברים לא יסתפק בכך שהוא יכנס לבדו למועצת העיר. מי און בא להשפיע וכל תוצאה שלא תעניק לו את האפשרות הזו, תהיה תוצאה לא רצויה בלשון המעטה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות