חיפוש

 

 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

מודעות // גרפולוגיה

 

הינך פרפקציוניסטית ממקום של שליטה את צריכה מסגרת אך עם עצמאות וחופש פעולה. את אדם רגשי עם קושי להכיל בקורת.

 

כשלא הייתי מודעת הכל היה פשוט יותר, במקום לחשוב הרגשתי, במקום להחליט עשיתי ובעיקר לא ידעתי  מי אני ומה חושבים עלי וזה לא הטריד או הגביל את צעדי.

הפעם הראשונה ששמעתי על מודעות היתה באחד הקורסים שהשתתפתי בתחילת שנות העשרים לחיי ואז גם הבנתי שיש בי צדדים שאינם ידועים לי וכולם רואים אותם חוץ ממני. הידיעה הכתה בי, יש בי חלקים שאני לא מכירה שמנהלים אותי ואחראים להתנהגותי.

מאוחר יותר כשעשיתי אבחון גרפולוגי הסתבר שיש לי גם מניעים  ויצרים  חבויים  שמשפיעים על יחסי עם קרובי וסביבתי וזה כבר היה יותר מדי. בהמשך למדתי שהצרכים בילדות שלא סופקו הפכו להיות הפחדים שליוו את שנות חיי הבוגרים וסביר להניח שחלק מהם נספגו בילדי.

הזוגיות הפכה להיות מראה שדרכה ראיתי והתמודדתי  עם עצמי ולא תמיד הייתי במיטבי. פגשתי את עצמי בבן זוגי ששיקף ודרכו יכולתי לראות ולקחת אחריות במערכת יחסנו. ככל שהתבגרתי למדתי עוד ועוד על עצמי ועם הכלים שקבלתי בקשתי להבין מה מוביל אותי בחיי.

בקורס אימון קבוצות  שעברתי גיליתי שערך העצמאות הוא הערך הראשי בחיי, ערך זה עם הצורך בהערכה שקיים בי הסבירו את מרבית הקונפליקטים שחוויתי במרבית חיי הלא מודעים, כי כשמחפשים את האישורים וההערכה מבחוץ  חלק מהעצמאות הולכת לאיבוד והפתרון לקונפליקט הוא להאמין בעצמנו ולקבל את הערכה ממקום פנימי ובטוח שלא תלוי בשום גורם שחיצוני לנו..

אבחון גרפולוגי

תמר הינך ייחודית עם מגוון כישורים ,יש בך רגישות גבוהה לדקויות לא תמיד מצליחה לשמור איפוק .הינך יצירתית עם דמיון מפותח ויכולת תמרון  עם יכולת לחבר ולשלב בין רעיונות. חשיבתך אנליטית מתמטית ומצד שני יש בך יכולות אומנותיות שמאפשר לך אופציות רבות אך גם מבלבל אותך. התפקוד טוב ולטווח קצר עם יכולת תמרון בלחצים.

הינך פרפקציוניסטית ממקום של שליטה את צריכה מסגרת אך עם עצמאות וחופש פעולה. את אדם רגשי עם קושי להכיל בקורת. יש בך מאבק בין ההיגיון והרגש בין מופנמות למוחצנות ,הינך טוטלית ,עקשנית   את צריכה תשומת לב והערכה,הינך קורקטית בחוץ  אך עם המקורבים טבעית בביטוי הכעסים ועם צורך לשליטה בקשר

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות