חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

שפילברג הבא יצמח מעירוני ב’?

 

תלמידי מגמת התקשורת בתיכון עירוני ב’ במודיעין אדם רייק ושי קליפה, ייצגו את מודיעין בפרויקט החממה ליוצרי קולנוע צעירים בדרום הארץ

 

אדם רייק ושי קליפה, תלמידי מגמת התקשורת בעירוני ב' ייצגו את העיר מודיעין בפרויקט החממה ליוצרי קולנוע צעירים על שמו של מאיר חסון ז"ל, מייסד ורכז מגמת התקשרות בתיכון עירוני ב' שנפטר מדום לב בשנת 2011

פרויקט החממה הינו פרויקט יוקרתי בן ארבעה ימים, במהלכו יוצרים סרט באורך של 5 דקות. הפרויקט מתקיים בפנימיית כדורי בדרום הארץ במסגרת מרתון של 4 ימים, ללא הפסקה, בחתירה ליצירת הסרט הטוב ביותר. כ-30 יוצרים צעירים מצטיינים מכל רחבי הארץ חולקו ל-4 קבוצות, כאשר צוות החממה קבע את בעלי התפקידים בכל קבוצה: במאי, עורך, מפיק, צלם, תאורה, ארט וסאונד.

חלק מהקולנוענים הצעירים מצאו את עצמם בתחומים בהם לא עסקו לפני כן, וניסו ללמוד את התחום ככל שיכלו לפני תחילת מרתון החממה. התסריט שחולק בשנה זו היה על פי פרק בסדרת הטלוויזיה האהובה "אליפים". הפרק חולק ל-4 קווי עלילה, וכל קבוצה קיבלה קו עלילה שונה, אותו היתה צריכה לעבד כדי להפוך אותו לתסריט קולנועי. כל קבוצה קיבלה שחקנים איתם עבדו הבמאים במהלך המרתון.

אדם מספר על ההתנסות שלו: "נהניתי בכל רגע, גם בחלקים הכי מאתגרים, ואני מאושר שזכיתי להתנסות, ללמוד וליצור עם אנשים כל כך מוכשרים ומעולים". שי: "אלה היו 4 ימים סוריאליסטיים של עבודה מתמדת ואינטנסיבית כמעט ללא הפסקות ועם מעט מאוד שינה. אף על פי שאני הייתי בתפקיד הבימוי, למדתי המון מכל התחומים: הסאונד, התאורה, הצילום והעריכה".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות