חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

מי אתה שתאמר לי איך לנהוג

 

להעיר לצעיר חסר מעצורים על נהיגה לא בטיחותית הפכה כבר לסכנת חיים. השבוע חש זאת על בשרו תושב העיר.

 

ביום שבת האחרונה בשעת ערב מוקדמת התקבל דיווח על נהג רכב אשר דרס בשדרות רבין בעיר רוכב אופנוע, אדם מבוגר כבן  60 ונמלט מהמקום. שוטרים הגיעו למקום והבחינו באיש אשר מסר כי החשוד אכן דרס אותו ונמלט וזאת לאחר שהעיר לו על אופן נהיגתו.

על גופו של הקשיש הופיעו סימני חבלה. במקביל התקבל דיווח על רוכב אופניים שנפגע אף הוא מאותו נהג. התנהל מרדף אחר הרכב הנמלט ע"י ניידות התחנה, בשיתוף ניידות מתחנות שכנות וכוחות מג"ב בפיקוד קציני תורני התחנה. כמו כן הועלה מסוק לאוויר.

במהלך המרדף החשוד המשיך לנהוג בצורה פוחזת תוך שהוא מסכן חיי אדם, חולף על פני תמרורים ומחסומים ולא נענה לקריאות השוטרים. חלק מהרכבים שהיו בצדי הדרך ניזוקו. בסופו של דבר החשוד אותר בכביש 6.נעצר, הובא לתחנה לחקירה. בחקירתו שמר על זכות השתיקה. רכבו של החשוד נתפס ונגרר. בסיום חקירתו החשוד יליד 74 תושב רמת רזיאל נעצר ויובא ביום 14/7/13 להארכת מעצרו בבימ"ש השלום ברמלה.

 

שלם או שאשחט אותך

אם העסקת עובד וסירבת לשלם לו, יש לך בעיה עם בית המשפט. אבל אם מדובר בפלשתיני מתרקומיא, הרי הסיפור הופך לענין של חיים או מוות.

תחילת הסיפור בחודש מאי השנה, אבל החשוד נלכד רק השבוע. לפני כחודשיים  התלונן יליד 1983, תושב ת"א כי קבלן משנה שלו תפס אותו בחולצתו והיכה אותו במכת אגרוף באתר בניה הממוקם במודיעין וזאת על רקע סכסוך עסקי. כמו כן הוסיף המתלונן כי החשוד אחז טוריה בידו וניסה להשליכה לעבר המתלונן וכן דחף אבני שפה עם הטנדר שברשותו ונהג בצורה פוחזת שכמעט והובילה לפגיעה בעובדים שהיו במקום.

בעדותו ציין המתלונן כי החשוד איים שיהרוג אותו. בעדות שנגבתה מאביו של המתלונן שהיה עד למתרחש זה טען כי החשוד איים שבמידה ולא ישלמו לו את כספו ישחט ויהרוג את כולם ובהמשך בשיחה טלפונית עם אביו של המתלונן איים שיזיק להם ושישחט אותם במידה ולא ישלמו לו. מאז הגשת התלונה נעשו ניסיונות רבים לאיתור החשוד  ביום 12/7 החשוד אותר בתרקומיא, הובא לתחנה, נעצר והובא לבית משפט השלום בפתח תקוה לצורך הארכת מעצרו. הוארך מעצרו עד ליום 15/7/13 חקירה נמשכת.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות