חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מודיעין תארח את משחקי המכביה

 

העיר תארח באולמות בית הספר עירוני א’ והשבטים ביצחק רבין את משחקי המכביה ה-19 בשני מקצים: כדורעף וכדור נוצה. העלות: חצי מיליון שקל שתרמה רשת קניוני עזריאלי

 

ביום חמישי השבוע יצאו לדרך באצטדיון טדי שבירושלים משחקי המכביה ה-19 ובשבוע הבא ייפתחו המשחקים בעיר מודיעין, שתארח לראשונה בתולדותיה את משחקי ה"אולימפיאדה היהודית". מודיעין תשתתף גם היא במשחקי המכביה כאשר היא תארח בשבוע הבא את תחרויות הכדורעף והבדמינטון (כדור נוצה).

בנוסף, בעירייה ציינו כי תקציב אירוח משחקי המכבייה בעיר נתרם ע"י קבוצת קניוני עזריאלי ועומד על כחצי מיליון שקלים. התקציב מיועד בעיקר לעבודות שדרוג ותוספות אמצעים כמו מיזוג וציוד בשני אולמות הספורט בהם יתקיימו המשחקים.

בעירייה מדגישים כי ההשקעה המבורכת תשרת גם לאחר המשחקים את הקבוצות הייצוגיות, החוגים ובתי הספר הפועלים דרך קבע באולמות. טורנירי הכדורעף לגברים ונשים יתקיימו באולם של תיכון עירוני א’ החל מיום ראשון הקרוב, 21.7 וימשכו חמישה ימים עד לגמר ביום חמישי 26.7.

הטורניר יכלול נבחרות מארצות הברית, קנדה, אוקראינה ישראל ומדינות אחרות. משחקי בדמינטון יערכו באולם "השבטים" שבשדרות יצחק רבין בהשתתפות שחקנים ושחקניות מארצות הברית, אנגליה, צ’כיה, אוקראינה, בלרוס, אסטוניה, הודו, איטליה, ליטא, רוסיה וישראל. התחרויות יתקיימו בקטגוריות של גברים ונשים, זוגות גברים ונשים וזוגות מעורבים. כאשר בנוסף יתקיים טורניר בדמינטון לנוער.

ראש העיר חיים ביבס אמר כי, "זה סמלי מאוד שעיר המכבים ההיסטורית, תהיה שותפה פעילה באירוח משחקי המכביה ה-19. זו הפעם הראשונה שהעיר משתתפת באירוע ספורט מסוג זה ואני בטוח כי זו אינה המילה האחרונה ובעתיד הלא רחוק נוסיף להקים בעיר מתקני ספורט גדולים ומשוכללים שיאפשרו לנו לארח משחקים ותחרויות לאומיות ובין לאומיות".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות