חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

הוגש כתב אישום נגד המורה שקיים יחסי מין עם תלמידתו

 

חצי שנה אחרי שהמורה לחינוך גופני בתיכון בעיר שניהל רומן עם תלמידה מכיתה י’, הושעה מעבודתו ונשלח למעצר בית, הוחלט בפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בעוון קיום יחסי מין עם התלמידה.

 

זה קרה באמצע דצמבר שעבר אבל נראה כאילו חלפו עידנים. למי ששכח במה מדובר הרי הוא מוזמן לקרוא את הכתבה שפורסמה בזמנו באתר וואלה . כזכור סיפור הרומן בתיכון בעיר בין המורה לחינוך גופני  לבין תלמידתו (למרות שבאותה שנה הוא לא לימד אותה) נחשף אחרי שהנערה סיפרה  לחברתה על העניין וזו ניגשה לאחת המורות והעבירה את המידע.

המורה מיד ניגשה למנהלת בית הספר והמשטרה עורבה בסיפור.  המורה בן ה 46 נעצר, נחקר ולבסוף נשלח לביתו למעצר בית. מעבודתו בתיכון הוא הושעה כמובן. בחקירה כזכור הודה המורה במערכת היחסים ואף אמר שהוא חש חרטה עמוקה.

כל התיק הועבר ע"י המשטרה לפרקליטות ולזו לקח יותר מחצי שנה להחליט באם להגיש  כתב אישום נגד המורה שהוא אגב נשוי ואב ל-3 ילדים. בסופו של דבר כך נודע השבוע, הפור נפל ונגד המורה הוגש כתב אישום ככל הנראה בעוון בעילת קטינה בהסכמה.

כתב האישום כך על פי אתר וואלה, מגולל את הרומן בין המורה לתלמידה ולפיו הם קיימו יחסי מין, בין היתר, גם בחניון בית הספר. במספר מקרים אחרים, המורה אסף את התלמידה בתום יום הלימודים, ולקח אותה למקומות נוספים

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות