חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

יקירי העיר מירי ומיגל // כתבת וידאו

 

כבוד למגזר. חגית בר, השותפה לתואר "המורה של המדינה", ומיגל הרף המיתולוגי זוכים להכרת תודתה של העיר כשברקע אבי אלבז וחבריו מפגינים למען התושב הקטן

 

למי שפספס לפני מס’ שבועות את ערוץ 2 וידיעות אחרונות ואפילו את mcity, אז הנה תזכורת קלה : כבוד למגזר. חגית בר, מחנכת כיתה ו’ אור בבית הספר היסודי ע"ש "אילן רמון", נבחרה ביום חמישי האחרון לאחת מששת המורים המצטיינים אשר זכו בתואר "המורה של המדינה", השבוע החליטו בעיריה שעל תואר כזה לא ניתן לדלג כך סתם ומורת המדינה זומנה לישיבת מועצת העיר שנתקיימה ביום ד’ השבוע וזאת כדי לקבל מראש העיר תעודת הוקרה.

עוד קודם לטקס לכבודה של חגית, הוענקה תעודת הוקרה נוספת, הפעם לדמות שתיזכר אולי כדמות המיתולוגית הראשונה של מודיעין, מיגל הרף, יו"ר הנהגת הורי העיר. מיגל "חטף" תשבחות ומחמאות מקיר אל קיר, אבל הכל יכולים להיות רגועים, מיגל עוזב את תפקידו כיו"ר ההנהגה, אבל מסתבר הוא מחזיק בידיו עוד שלל עיסוקים מהם הוא לא ייפרד במהרה.

וברקע לכל השמחה הזו, ניצבו יו"ר "מודיעין חופשי" אבי אלבז וחבריו כשהם נושאים בידיהם שלטים. את הרקע ל"הפגנה השקטה" תמצאו במכתב שאלבז שלח השבוע למערכת mcity.

למסך מלא יש ללחוץ על youtube

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות