חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חדש בפארקים: כדור שמשמיע שירים

 

עיריית מודיעין התקינה שני כדורים כתומים שניתן להאזין מהם לשירים באמצעות ידית מנואלה. באיזה פארק ישמעו את שירי יובל המבולבל ובאיזה פארק את שלמה ארצי? כנסו לפרטים המלאים

 

בשבוע האחרון הושלמו עבודות להתקנת משטחים בשני פארקים מרכזיים בעיר. הראשון בפארק החרגול הנמצא בעמק בית שאן, סמוך למרכז המסחרי והפארק בעמק האלה הסמוך לבית הספר האלה. בנוסף, האורחים שהגיעו לפארק שבין הרחוב חשוון וירח אב שבשכונת הכרמים והפארק בעמק החולה, הסמוך לקניון הבחינו בכדור כתום.

כדור זה הינו כדור "קסמים" שכאשר מסובבים אותו ניתן להאזין לעשרות שירים. הכדור למעשה פועל על ידי ידית מסתובבת. כשהילד מסובב את הידית הוא למעשה מפיק חשמל באמצעותו ניתן להשמיע את השירים, כאשר בפארק בשכונת הכרמים ניתן ליהנות משירי ילדים שונים ומגוונים החל מעוגה עוגה, דרך, שלום כיתה א’ וכלה בשיריו של יובל המבולבל.

בפארק בעמק החולה ניתן ליהנות משירי ליותר מבוגרים ובין היתר ניתן יהיה ליהנות משירי שלמה ארצי, דייויד ברוזה, משינה, החברים של נטשה וכן הלאה. את הכדורים התקינה חברת "אדופליינג" כאשר מודיעין, מכבים-רעות היא העיר הראשונה המתקינה סוג כזה של מכשירים בארץ.

בימים אלו נמצאת העירייה לקראת סיום הקמתם של פארקים נוספים ברחבי העיר בעמק זבולון, המחבר בין שכונת המגינים לאבני חן נמצא בימים אלה בשלבים מתקדמים להקמתו פארק הפסלים. בפארק זה, הממוקם בסמוך למרכז המסחרי בעמק הותקנו פסלים המיועדים למשחק של ילדי העיר. בשכונת הכרמים נשלמות העבודות להקמת פארק חדש ברחוב סיוון.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות