חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

כמעט כולם מסודרים

 

בעירייה עדכנו כי 97 אחוז מהבקשות לרישום במוסדות החינוך בשנת הלימודים הקרובה נענו בחיוב. 8,3999 תלמידים נרשמו בקיץ האחרון למוסדות החינוך בעיר.

 

97 אחוז מהבקשות לרישום במוסדות החינוך בשנת הלימודים תשע"ד נענו בחיוב. מנתוני מינהל החינוך עולה כי כ-8,399 ילדים נרשמו בקיץ האחרון למוסדות החינוך בעיר (לא כולל חינוך מיוחד). בהם כ-4794 ילדים נרשמו לגני הילדים העירוניים, מהם 2120 לגני החובה ו-2674 ילדים לגני הקדם חובה.

בנוסף, 1967 ילדים נרשמו לכיתות א', וכ-1638 תלמידים נרשמו לחטיבות הביניים השונות בעיר. לאחר פרסום התוצאות הוגשו למינהל החינוך 490 ערעורים על השיבוצים שנקבעו, המהווים פחות מ-6% מכלל מהבקשות לרישום שהוגשו לעירייה.

בעירייה ציינו כי מספר הערעורים שהוגשו השנה קטן ביותר מ-15% בהשוואה למספר המערערים בשנה שעברהכך., אז עמד מספר המערערים על 590. מנתוני מינהל החינוך עולה כי 132 ערעורים הגיעו עבור תלמידי בתי הספר היסודיים והעל יסודיים.

91 מערעורים אלה התקבלו בחיוב כאשר היתר או נשללו או נמצאים עדיין בבדיקה. 154 ערעורים הוגשו על ידי הורים לילדים בגני החובה העירוניים. על פי נתוני מינהל החינוך 79 מהערעורים התקבלו בתשובה חיובית. יתר התשובות שהורים קיבלו הן שהערעורים נשללו או שהנושא נמצא עדיין בבדיקה. 207 ערעורים, הגיעו מהורים לילדים בגני הקדם חובה מהם התקבלו 134 בתשובות חיוביות.

בעירייה ציינו כי שיבוץ התלמידים למערכת החינוך בעיר נעשה לאחר חשיבה רבה תוך ניסיון לעשות כל מאמץ כדי להיענות לרצון התושבים, בכפוף לאילוצים הקיימים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות