חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

אוסליבן או להישאר בבית // האיש שבא לסעוד

 

הפאב האירי אוסליבן בישפרו סנטר הוא כל מה שחיי הלילה של מודיעין זקוקים לו כדי להרגיש כמו בתל אביב

 

שישי בערב, ישפרו סנטר במודיעין. האזור שומם. נראה כי העיר מתה, אך מקום אחד חי ובועט ומושך אליו את כל אלה שעדיין מאמינים שאפשר לעשות בערב שבת משהו אחר מעבר לפיצוח גרעינים ובהייה בעוד תוכנית מערכונים בטלוויזיה.

אוסליבן, בבעלות אסף שעיבי, עופר מאור וצביקה גולן, הוקם לפני שבע שנים. הפאב נקרא על שם המשפחה השלישית בגודלה באירלנד. המקום הוא פנינה עיצובית, מושקעת ואותנטית ששמה דגש על אוכל טוב.

בחלל המשתרע על פני שתי קומות ניתן למצוא אפשרויות שונות לישיבה המתאימות למשפחות שבאות לארוחה בשישי בערב (כן, כן!!!), לזוגות בדייט שרוצים פינה שקטה, לחברים שרוצים להתפנק על הבר ובעצם כל אחד יכול למצוא כאן את הפינה שלו.

שעיבי, שמאחוריו רקע של ניהול מסעדות כמו מיקה, ברברוסה ואיזידורה, רואה דווקא יתרון בפתיחת מקום כמו מודיעין.

"זה מקום בתולי מבחינת הבילויים", הוא אומר. "הכל כאן די שומם. אנחנו בולטים בשטח. כל כך בולטים שמגיעים אלינו מיבנה, ירושלים ואפילו רעננה".

הקהל הישראלי, שלמד בשנים האחרונות לצרוך בירה מסוגים שונים, הוא מצע טוב לפתיחת פאבים כאלה.

אז מה מיוחד כאן, אני שואלת את שעיבי בעודי לוגמת את בירת הבוטיק עמק האלה (מצוינת). שעיבי מחייך ועונה: "אנחנו לא פאב רגיל עם מבחר בירות וכמה נשנושים. אנחנו שמים דגש על אוכל איכותי. כאן אפשר למצוא מנות שגרתיות של צ’יפס, אבל גם נקניקיות של אלן טלמור, אנטריקוט ונתח קצבים משובח, מנות ספיישלים מתחלפות וקינוחים מושקעים. לא מעט אנשים מוצאים כאן מענה ליום שישי כי האוכל מתאים גם למבוגרים וגם לילדים. אנחנו לא מתירים עישון. המוזיקה לא רועשת ואפשר לדבר בנחת וליהנות".

לא כל הערבים שקטים. ישנם ערבי ספורט בהם ניתן לצפות במשחקים על מסכי ענק וכן הופעות של אמנים כמו אריק סיני, אפרת גוש ויזהר אשדות. ב-7 ביולי תיערך במקום הופעה של אריק סיני.

המקום, באופן מפתיע, הפך ללהיט בקרב בנות ובני מצווה. לא הגזמנו? אני שואלת את שעיבי והוא צוחק.

"אל תדאגי", הוא אומר. "יש כאן בר מצווה בשתי קומות. קומה שנייה לילדים עם פלייסטיישן וביליארד, כולל משקאות מהבר ללא אלכוהול. בקומה ראשונה ההורים והאורחים שלהם. יותר ויותר אנשים מבינים שכדאי לחגוג במקום אחד - כך שהמבוגרים והילדים מקבלים תשומת לב נפרדת, אבל תחת קורת גג אחת".

אחרי הביקור הבנתי שמצאתי פתרון אולטימטיבי לערבים שבהם בן זוגי משקיע את כל מרצו בבהייה במשדרי ספורט. בפעם הבאה נגיע לכאן. לא אבקש ממנו להפסיק לצרוח "גול". בזמן שהוא יצרח אני אתמסר לבירה האהובה עליי עם השקדים של פעם. יותר מזה אנחנו לא צריכים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות