חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

זה נוער זה, זה זהב // כתבת וידאו

 

בזמן שכל הליכוד היה באטרף של ליל בחירות, מצא ראש העיר זמן לבוא למסיבה בעירוני ב’ שם חגגו השמיניסטים את סיום לימודיהם וגיוסם הקרוב,  ולהסביר מדוע בעצם הנוער של היום טוב אפילו יותר מזה של פעם. כתבת וידאו

 

ברחבי המדינה נכנסו כל עסקני הליכוד לאטרף של מי יבחר במי ומי ישלוט בליכוד כשבראיס ביבי משקיף מהצד. אבל הראיס שלנו ביבס בחר לנצל חלק מזמנו דוקא בלילה סוער זהב להגיע למסיבת הסיום של תלמידי י"ב' בעירוני ב' ולאמר להם כמה הם חשובים לו אפילו יותר מהבחירות במוסדות הליכוד.

מסיבת הסיום התקיימה התקיימה אמש (א') באמפי של בית הספר בהשתתפותם של יו"ר הנהגת ההורים, כאמור גם ראש העיר חיים ביבס, מנהלת מחלקת החינוך בעירייה בתיה שוכן, מנהלת בית הספר ריקי נגרי ומנהלת החטיבה העליונה שמונתה השבוע לתפקיד מנהלת תיכון עירוני ה', ליאת אפלבוים

מנהלת בית הספר אמרה לתלמידים: "עם תום הבחינות אתם מפסיקים להיות תלמידים בבית הספר והופכים להיות בוגרים. יש בכם מרכיב מאוד מיוחד כקבוצה, קבוצה מאוד מלוכדת עם כשרון וכח ליזום וליצור, הצבתם בבית הספר סטנדרטים חדשים של יוזמות חברתיות".

לצפיה במסך מלא יש להקיש בסרטון על youtyoub

יהיו בוודאי כמה פוליטיקאים שיטענו אינסטנקטיבית בציניות ושלא למקרופון (כמובן...) שבוגרי י"ב הם "חומר טוב" לבחירות הקרובות וראש העיר רק מרוויח מהביקור. אבל בעיריה מנגד יבטלו את הטענות ויוסיפו  ששום מועמד קיים או כזה שיצוץ ברגע האחרון ממילא לא יאיים או אף מדגדג את סיכויו של ביבס בבחירות הקרובות לעיריה. וחוץ מזה, אז מה, בשנת בחירות ראש העיר צריך להסתתר?

ביבס שעלה על הבמה אמר: "בתקופה שלי בתור ראש העיר יצא לי לבקר לא מעט בבית הספר הזה. בית הספר הפך בשנתיים האחרונות מהפכה", בנושא נתוני הגיוס המעודדים הוסיף לומר: "בפרק הצבאי אני מקבל בכל שנה את דו"ח אכ"א ובית הספר מהטובים ביותר במדינת ישראל ואנחנו רואים את זה כל שנה. נמשיך להיות גאים בכם בכל אחד ואחת. אנחנו כאן ממתינים לכם לפרק הלימודים, המגורים, הפרק שבו אנחנו רוצים אתכם לידנו כאן. אנחנו מקדמים מגורי סטודנטים ואלפי דירות לזוגות צעירים, הכל כדי לראות אתכם כאן איתנו".

קטע הוידאו צולם במהלך המסיבה

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות