חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

חידה - כמה בתי קפה נכנסים בקניון אחד

 

בימים אלו עומלים על הקמתו של בית קפה שישי בקניון עזריאלי במודיעין מרשת בתי הקפה "גרג". בית הקפה, שמצטרף לחמשת בתי הקפה הנוספים בקניון, יהווה פגיעה בהכנסות בתי הקפה שפועלים במקום וסובלים מתנועה חלשה במהלך אמצע השבוע

 

כמה בתי קפה צריכה עיר בת 80 אלף תושבים? מסתבר שהרבה. כך לפחות על פי מספר בתי הקפה שפועלים בעיר מודיעין, אליהם מצטרפים חמישה בתי קפה בקניון "עזריאלי". השבוע החלו עבודות ההקמה של בית קפה שישי בקניון, מרשת "גרג".

הסניף של קפה "גרג" מצטרף לארסנל של בתי קפה בקניון עזריאלי בעיר בהם: קפה ג’ו, וואפל בר, קפה נאמן (דלפק), רולדין וקפה הילל ויהפוך למעשה לבית הקפה השישי בקניון שמספר הקליינטים בו מדי יום, לא מצדיקים את המספר הגבוה של בתי הקפה.

הקונים בקניון היו מרוצים אמש (ג’) כשפגשנו אותם ושאלנו אותם את דעתם בנוגע לפתיחה העתידית של בית קפה מהרשת, אך בעלי בתי הקפה פחות שמחים מהרעיון. אחד מבעלי בתי הקפה בקניון, שהעדיף להשאר בעילום שם מפאת אי רצון להסתבך עם הבעלים דוד עזיראלי אמר ל-MCITY כי, "מדובר בניסיון לרסק אותנו. היום במהלך השבוע אין כל כך תנועה בבתי הקפה פרט לשעות הערב ובית קפה נוסף יפגע בהכנסות של כלל בתי הקפה בקניון ב-20 אחוזים".

אך לצד החששות והפחדים של בעלי בתי הקפה בקניון, המיקום האסטרטגי של קפה "גרג" החדש הינו בעייתי למשעי, זאת מאחר ובית הקפה החדש עתיד להפתח בקצה המרוחק של הקניון, היכן שבעבר שכנה החנות של "גרפוס". האם המיקום יהיה שווה לזכייני הסניף החדש, על כך רק ימים בהמשך יעידו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות