חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

גנב האייפונים נלכד אבל מכת הגניבות נמשכת

 

במשטרה סברו שתפשו את האיש שגנב עשרות אייפונים מאולמות ספורט, אבל שלשום שוב גניבה סיטונית של טלפונים וארנקים מאולמות התעלמות. המשטרה: אנו מודעים וממשיכים בחקירה.

 

גם לזה צריך כנראה מזל. תושב בת ים בן 24 נלכד לפני כשבוע כשהוא גונב בגדים מאחת מחנויות הקניון בעיר. החשוד הובל לתחנת המשטרה לחקירה ובמהלך החקירה שם לב החוקר לעובדה שלחשוד מכשיר אייפון לבן.

אותו חוקר כך איתרע מזלו של החשוד טיפל במקרה של גניבת אייפון לפני חודשיים במכון כושר בעיר, ואז נזכר החוקר שהאייפון שנגנב אז היה בצבע לבן. המכשיר נלקח לבדיקה ואכן "מס’ השילדה" של האייפון נמצא זהה להוא שנגנב.

בליבו של השוטר חד העין  שאולי יש קשר לעשרות מקרים בהם דווח לאחרונה על גניבת אייפונים מאולמות ספורט בעיר, ואכן מצא בתיק שתיאור זהותו של אותו גנב זהה בדיוק לחשוד שיש בחדר החקירות, שמנמן, בהיר עור, שרירי ועל פניו זיפי זקן. הצעיר הכחיש את הקשר, אבל בתחנה לא ממש האמינו לו והוא נכלא להמשך החקירה.

האם מבקרי האולמות ספורט יכולים להירגע? עדכון שהגיע הבוקר מגולש החזיר אותנו למשטרת מודיעין ואכן, מתברר שאולי גנב אחד נתפס אבל יש לו כבר יורש ואפילו משודרג. סגן מפקד התחנה רפ"ק צחי צורי : "אנו מודעים למקרה שלשום וגם זה נחקר, אבל אנו עדיין סבורים  שהחשוד שנלכד אחראי על מקרי גניבה רבים".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות