חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בחירות 2013 >>

יגאל צדוק מדלג על דור הביניים

 

”עצמאות למודיעין” שחסתה בעבר תחת כנפי מפלגת הגמלאים הורידה את ממוצע הגיל שלה באופן דרמטי. גילעד ביהרי, עוד אחד ממובילי המחאה מצטרף ליגאל צדוק.

 

מי אמר שקצוות לא מתחברים. חבר המועצה יגאל צדוק שרץ בקדנציה הקודמת תחת דגל הגמלאים, שינה כיוון חד ותנועתו "עצמאות למודיעין הולכת מתמלאת בצעירים שיכלו להיות על פי גילם ילדיו. זה החל בלין דרור מהמשמרת הצעירה של סניף ה"עבודה" שיתכן שתביא לו את הגושפנקה של שלי יחימוביץ, והיום התבשרנו שעוד כח צעיר הולך לחזק את עמודי התווך של יגאל.

וגם הפעם מדובר ב"יוצא" המחאה, גילעד ביהרי. גילעד שצבר לא מעט ניסיון בתקופה הסוערת של המחאה הציבורית עת נשא את דגל מעמד הבינים בין היתר, החליט  כנראה שדי עם הדגלים ושיש לקפוץ לביצה הפוליטית שהחלה לרחוש בעיר.

גילעד עם החזות של "ילד טוב ירושלים" יחד עם לין ואולי בתור ממתינים עוד, הולכים כך נראה לתת פייט לחברי סניף "יש עתיד" הבטוחים שההצלחה הארצית תאציל על זו המקומית. והמדובר כך נראה על פניו שמדובר באותו פלח בוחרים פחות או יותר.

גילעד עצמו נראה הערב "משיק" את מעמדו החדש בישיבת מועצת העיר ובסהסדודיות ראשונות עם צדוק.

ומה יש לגילעד עצמו לאמר:  "לאחר הפעילות החברתית הרבה בה הייתי מעורב, הן בזירה המוניציפלית והן בזירה הארצית למען מעמד הביניים, הצעירים, הגמלאים, האוכלוסיות המוחלשות וציבור העובדים, החלטתי כי הגיע הזמן להיכנס לזירה הפוליטית המקומית, להצטרף לרשימתו של יגאל צדוק, ״עצמאות למודיעין״, ולהילחם על הנושאים החשובים לי מתוך מסדרונות העירייה למען ציבור תושבי מודיעין. בחרתי בפלטפורמה המאגדת פעילים של מפלגת העבודה בעלי מודעות חברתית עמוקה תחת הנהגתו המקצועית ובעלת הנסיון של יגאל צדוק"

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות