חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

בית פתוח 2013

 

מזה תשע שנים פותחים אמני העיר את ביתם במסגרת סוף שבוע של אומנות מקומית שהפכה למסורת רבת שנים תחת הכותרת ”בית פתוח”. השנה זה יתחיל בשבת הקרובה

 

מזה תשע שנים פותחים אמני העיר את ביתם במסגרת סוף שבוע של אומנות מקומית שהפכה למסורת רבת שנים תחת הכותרת "בית פתוח". סוף השבוע במהלכו עשרות אמנים תושבי מודיעין, מכבים-רעות פותחים את בתיהם ומזמינים את התושבים לבקר בסטודיו הפרטי שלהם וליהנות מחוויה תרבותית בזווית קצת אחרת.

במסגרת "בית פתוח - סוף שבוע של אמנות" יפתחו 62 אמנים, תושבי העיר בהם ציירים, פסלים, צלמים, מעצבים וכן הלאה, את בתיהם ויציגו מעבודותיהם בתחומי אמנות שונים ובהם ציור, פיסול, צילום, הדפסים, עבודות זכוכית מתכת, צורפות ותכשיטים, פסיפס ועוד.

"בית פתוח" מתקיים בפתחו של כל קיץ כאשר התושבים מוזמנים להיכנס אל בתי האמנים ולראות את יצירות האומנות בביתם דבר המאפשר הזדמנות להצצה נדירה לעולם היצירה ולהיכרות אישית עם האמנים העוסקים בה תוך כדי התרשמות מעבדותיהם ויצירותיהם האישיות ובהן ציור, פיסול, צילום, הדפסים, עבודות זכוכית מתכת, צורפות ותכשיטים, פסיפס ועוד.

את סוף השבוע האומנותי מפיק אגף התרבות והאירועים של העירייה בשיתוף עם קהילת אמני העיר. רשימת הבתים הפתוחים מפורסמת באתר העירייה www.modiin.muni.il  ובנוסף חוברת מפורטת מחולקת בימים אלה לבתי התושבים.

זמני פעילות "בית פתוח":

יום חמישי 6.6.13 בשעות 10:00-13:30, 16:30 - 21:00.

יום שישי 7.6.13 ב שעות 10:00-13:30, 16:30 - 21:00.

שבת 8.6.13 בין השעות 10:00 - 13:30, 16:30 - 21:00

אמנים שומרי שבת יפתחו את בתיהם בימים חמישי, שישי בוקר, ובמוצ"ש בלבד

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות