חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

עונת המנויים החדשה בהיכל התרבות העירוני

 

עונת המנויים החדשה של היכל התרבות מודיעין, מביאה עימה משב חדש ומרענן וטומנת בחובה בשורות חדשות: לראשונה, סדרה על התנ”ך בשפה האנגלית, מסע אל האושר הפנימי עם הזן-מאסטר ניסים אמון; טיול ביער ההיסטוריה עם ד”ר יובל נח הררי ועוד ועוד.

 

עונת המנויים החדשה של היכל התרבות מודיעין, מביאה עימה משב חדש ומרענן וטומנת בחובה בשורות חדשות: לראשונה,  סדרה על התנ"ך בשפה האנגלית ,המיועדת לרווחת האוכלוסייה האנגלוסכסית הרבה בעיר; מסע אל האושר הפנימי עם הזן-מאסטר ניסים אמון; טיול ביער ההיסטוריה עם ד"ר יובל נח הררי, מחבר רב המכר "קיצור תולצות האנושות";

מנכ"לית היכל התרבות העירוני, דינה פלד, וצוות ההיכל, הקפידו גם השנה על תמהיל של הצגות חדשות חמות מהתנור, מיטב מחזות הזמר כמו צלילי המוסיקה, גבירתי הנאווה, מגוון הצגות מהטובות המועלות  על בימות התיאטראות בארץ, סדרות ילדים חדשות ומרעננות, סדרות מוסיקה אהובות ומשודרגות, סדרת ג'אז ישראלי ביום שישי בערב באכסדרה הופכת למועדון ג'אז אינטימי ללילה אחד, סדרת ג'אז חם מחו"ל במופעים איכותיים של כוכבי הז'אנר מחו"ל, ועוד היד נטויה.

קרן פלס תתארח בהיכל בסדרה "כשהקלאסי והפופ נפגשים" עם המנצח והפסנתרן גיל שוחט. עוד יתארחו בסדרה: ירדנה ארזי, כברה כסאי, שירי מימון ומארינה מקסימיליאן קרני. סדרת המחול מביאה עמה מופעי מחול של הלהקות המובילות בישראל: ענבל פינטו, בת שבת, ורטיגו, ולהקת המחול הקיבוצית, ובונוס נוסף- מופע מחול של להקת INTRODANS מהולנד.

סדרת התיאטרון תציג הצגות מובילות בארץ כגון: הם יורים גם בסוסים של הקאמרי- עם שלמה בר אבא, שגעון באופרה של הקאמרי- עם דביר בנדק, החברות הכי טובות- פרי עטה של ענת גוב ז"ל וכן הלאה., תיאטרון הבימה בהצגות: החייל האמיץ שוויק, ערי מדבר אחרות- עם גילה אלמגור, המאהב- על פי ספרו של א.ב יהושע, ועוד. תיאטרון בית ליסין עם "אז בפראג" של הלל מיטלפונקט ובכיכובו של ישי גולן, משאלה אחת ימינה- על פי ספרו של אשכול נבו, עובד בשביל שניים- עיבוד חדש למשרתם של שני אדונים, ועוד.

המנוי הסימפוני הקלאסי שמילא השנה אולמות וקצר שבחים רבים, ממשיך בניהולו האמנותי של אמן הפסנתר הבינלאומי אסף פייר, ומביא קונצרטים של התזמורות הסימפוניות הטובות בלבד.

הכיתה המעופפת. צילום בני גם זו לטובה

מועדון הזמר יארח את רמה מסינגר, שלישיית אדלר, מחווה לשירי שמוליק קראוס, מירי אלוני, ועוד.

סדרות הילדים מביאות אל הבמה הצגות חדשות של תיאטרון אורנה פורת, המדיטק, תיאטרון גושן, תיאטרון הקרון, ועוד- התיאטראות הטובים לילדים בארץ. כמו כן, השנה עולה סדרה חדשה ילדים מיוחדים- המיועדת במיוחד למשפחות של ילדים עם צרכים מיוחדים ומותאמת עבורם. ניצה שאול ממשיכה לרתק את הילדים בסדרת צלילי הקסם, והמנוי לכל המשפחה בשבת בבוקר- מאפשר לכל המשפחה לצאת  יחד ולבלות חוויה של תיאטרון איכותי.

לכל אלה ניתן להוסיף עוד סדרות רבות: לראשונה- סדרה על התנ"ך בשפה האנגלית- במיוחד לדוברי האנגלית בעיר, ומקבילתה בעברית: "שופטים, מלכים ונשים במקרא ובאגדה". סדרה חדשה של מכון מגיד על הקולנוע הישראלי "למלא את החלל"- סוקרת את הקולנוע היהודי-ישראלי העכשווי. סדרת מוזיאונים מן הכורסה ממשיכה מוזיאונים חדשים בעולם, והשנה נפתחת סדרה חדשה של הקמפוס לגיאוגרפיה בינלאומית: דתות, אמונות, פולחנים ופולקלור חובקי עולם. סדרת ערים מרתקות המצוינת של רעות קשרי תרבות ממשיכה גם השנה, עם ערים כגון: סלוניקי, בואנוס איירס, לונדון, מרקש, וגם מפגש מיוחד על בוכרה עם משפחת אלייב.

לקינוח- סדרה חדשה "מסע מיסקלי אל הסיפור והניגון היהודי"- שתארח את יהורם גאון, אמיל אייבינדר, מתי סרי, צמד רעים, ועוד.

היכל התרבות העירוני גם לכל העיר לדבר על זה, ובכל שנה מגדיל את מספר המנויים להיכל. כעת נותר לכם רק לשאול את עצמכם: מנוי להיכל כבר עשית?

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות