חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

אתאבד אם תצאי עם גבר אחר

 

על צעיר שלא מוכן להשלים עם הפרידה מחברתו וומשיך להטריד אותה, על תושב העיר שהכריז שהוא הולך לחקות את השודד מבאר שבע ועל גנב האייפונים הסידרתי שהגיע לסוף דרכו.

 

מאיים להתאבד כי עזבה אותו

מה עושה צעיר שחברתו החליטה שחלאס, הוא לא מתאים לה... הוא אומר שלום יפה, לוקח 7 ימי אבל ועובר דף. אבל זה לא מה שעשה צעיר בן 24 תושב העיר שזה מה שקרה לו. הבחור, כבר חלפו שנתיים מהפרידה מבת זוגו, אבל הוא ממאן להתנחם והמשיך להטריד את האקסית שלו שוב ושוב, מאיים עליה ואף מכריז שאם חלילה היא תצא עם גבר אחר, הוא יתאבד.

לצעירה נמאס, היא פנתה למשטרה והגישה תלונה והבחור שנעצר אומנם מכחיש כל קשר לטענות, אבל במשטרה לא ממש קנו את הסיפורים שלו והוא נלקח לבית המשפט ברמלה להגשת בקשה להארכת מעצרו.

 

אלימות במשפחה

בחצות ליל בשבוע שעבר התקבלה קריאה בתחנת המשטרה ועל פיה תושב העיר תוקף את אשתו. השוטרים שהגיעו למקום הרגיעו את הענינים ושמעו את טענות האישה על תקיפות ואיומים אבל גם את הטענות הנגדיות של הבעל על תקיפות ואיומים מצד אשתו.

השוטרים כנראה האמינו יותר לאישה ונטלו עימם את הבעל הזועם לחקירה ומשם להגשת בקשה להארכת מעצרו. מתברר שבפרשה יש מעורבים נוספים שנעצרו, אך במשטרה לא הרחיבו יותר.

 

רוצה לחקות את השודד מבאר שבע

קריאה של תושבת העיר על בחור שמשתולל ברחוב יצחק רבין, הקפיץ למקום ניידת. משהשוטרים הגיעו הם מצאו בחור העומד באמצע הרחוב ועליו תיק. משניגשו השוטרים אליו וביקשו הסבר טען הבחור שהוא רוצה לחקות את השודד מבאר שבע. השוטרים הרגיעו אותו בתחנת המשטרה ומשם נלקח להארכת מעצר בבית המשפט.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות