חיפוש

 

 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

שותף אמין לעסק ..// גרפולוגיה

 

אבחון גרפולוגי הינו הליך מקובל במקומות העבודה שמבקשים לקלוט עובד חדש. הטיפוס הבעיתי במיוחד "הנוכל" אותו אנו הגרפולוגים מחפשים, מוצאים ע"י 10 סימנים מובהקים בכתב היד.

 

אין אדם שלא שיקר ב"שקר הלבן" שאין בו כוונת זדון, שכן משתמשים בו כדי לשמור על אוירה תקינה או להגן על האחר, שקרן זה אינו מזיק לעצמו וגם לא לסביבתו.לעומת זאת, יש את המגלומנים שמשקרים ממקום של זדון ונוכלות,הצורך להרשים גורם להם להבליט עצמם כדי לזכות במעמד. בדר"כ הם טיפוסים נרקסיסטיים .

רחל, אשה דומיננטית ויפה שאותה הכרתי ופגשתי במקרה ,סיפרה לי שיצאה לפנסיה לפני כשנתיים. היא הכירה גבר שרמנטי בשנות ה50 אילן שמו. הוא חיזר אחריה בלהט ושיכנע אותה להשקיע את כל כספי הפנסיה שצברה בשותפות איתו במסעדה. התחום לא היה מוכר לה אך היא סמכה על ניסיונו לפחות ע"פ מה שסיפר לה.

אילן לא שיתף אותה בכל,הוא שלח לה דיווחים חלקיים,התחמק מלפגוש אותה וכעבור שנה העסק קרס. "הכרזנו על פשיטת רגל".."בהתחלה לא רציתי להאמין ,אך כשבדקתי לעומק עם הרו"ח שלנו התגלה שאילן הונה אותי,הוא ניצל את חוסר הידע והתמימות שלי ומשך כספים מבלי ידיעתי". השבר היה כה גדול שרחל נזקקה לטיפול נפשי ארוך שהחזיר אותה למוטב..היא גם סיפרה" אני מתייסרת וכועסת על עצמי כל יום מחדש איך לא בדקתי וחקרתי לפני שמסרתי לו את כל הכסף שבשבילו עבדתי 30 שנה  מחיי,איזה נאיבית הייתי "

רחל בקשה לדעת אם רואים סימנים לחוסר יושר בכתב ידו של אילן בטופס ששמרה, ואכן מצאתי הסימנים היו בכתב ,וגם את תכונת הכריזמה שדרכה הרשים  את רחל והפיל בפח.אבל לרחל היה זה מאוחר מדי.

ואתם שמשקיעים או עומדים להשקיע את כספיכם כשותפים לעסק עם אנשים שאתם מכירים או חושבים שאתם מכירים הכרחי לעשות בדיקת אמינות,אבחון גרפולוגי וכל מה שימנע הונאות.

 

אבחון גרפולוגי

אבחון גרפולוגי הינו הליך מקובל במקומות העבודה שמבקשים לקלוט עובד חדש. הטיפוס הבעיתי במיוחד "הנוכל" אותו אנו הגרפולוגים מחפשים, מוצאים ע"י 10 סימנים מובהקים בכתב היד. בחלקם הם מתגלים בכתב לא קריא ומעורפל עם אותיות חסרות במילה,או שאינן ברורות , ודרך קישורים בין אותיות שמעידים גם על תימרון וקומבינציה.לעיתים הכתב יפה במיוחד, כמו מסכה שמנסה להסתיר את אופיו של הכותב.  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות