חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

”לא ייתכן שיבוא מישהו ירצה מימון מהמפלגה ויגיד אני ממנה את מי שאני רוצה”

 

יעקב שוורץ חבר הנהלת סניף העבודה מגיב לכתבה שפורסמה כאן השבוע ואשר דנה במה שהוביל ביום ראשון השבוע בביתו של עירן חרמוני לבחירתו של יגאל צדוק כמועמד מפלגת העבודה בבחירות המקומיות. ממתינים לתגובתו של אילן בן סעדון לדברים.

 

להל"ן תגובתו של חבר הנהלת סניף העבודה בעיר יעקב שוורץ לכתבה "צחוק מהעבודה" שפורסמה כאן השבוע. נביא את התגובה במלואה ללא עריכה או שינוי. אילן בן סעדון הודיע שיגיב אך עד העלאת הידיעה לא התקבלה תגובתו. עדיין לא מאוחר, זה לא עיתון מודפס...

"בתור אחד שהגיש את ההצעה אני מרשה לעצמי לפרט את המהלכים שקדמו להעלאת ההצעה ושהביאו אותי להביא את ההצעה להצבעה.עובדות שאין להן זכר בכל הכתבות במקומונים. לפני כשלושה שבועות (באיחור של חדשיים לטעמי) יו"ר הסניף כינס את חברי מועצת הסניף לדיון בנושא התארגנות לבחירות המוניציפליות. לפני הפורום תיארו את המצב הקיים.

אילן בן סעדון רץ ברשימה עצמאית ולא מוכן להתמודד על ראשות העיר ואילו לין דרור הצטרפה ליגאל צדוק כמספר 2 שלו.באותה ישיבה הועלתה והתקבלה הצעה לחפש מועמד מתאים שיוביל רשימה של חברי מפלגה ויתמודד גם לראשות העיר.מונתה ועדה של שלושה חברים ואני בתוכם.בתם עבודה של שלושה שבועות ומפגש עם מועמדים פוטנציאליים לא נמצא מועמד שהיה מוכן לקחת על עצמו את המשימה ,כאשר הטיעון העיקרי היה שכבר אין מספיק זמן להתארגנות.

ממתינים לתגובה. בן סעדון

אגב עוד לפני כן ביקשנו מאילן שיחשוף את האנשים ברשימתו והוא סרב.הוא סרב לכל התערבות של אנשי המפלגה ברשימתו. לאור המצב שעמדנו לפניו והעובדה שחייבים לקבל החלטה, עלה הרעיון להיפגש עם יגאל צדוק. יגאל התחייב א. להתפקד למפלגת העבודה- והוא עמד בהבטחתו.

ב. להרכיב רשימה על טהרת אנשי העבודה ובשיתוף פעולה עם מועצת הסניף. בפגישה ביום ראשון ניתנה לאילן בן סעדון הזדמנות נוספת לפני ואי מדגיש לפני שהעליתי את ההצעה לחשוף את האנשים שהולכים איתו ברשימה.

הוא סרב והוא ומספר תומכים שלו עזבו את המקום.עד כאן העובדות. אני רוצה להוסיף מבט אישי שלי . אין לי כל כוונה לפלג את הסניף אלא בדיוק להיפך אבל

ב. לא ייתכן שיבוא מישהו ירצה מימון מהמפלגה ויגיד אני ממנה את מי שאני רוצה ולכם אתם שנותנים לי את הכסף אין מה להגיד בעניין ואתם גם לא צריכים לדעת מי האנשים

ג.אין פה שום דבר אישי נגד היו"ר או אילן בן סעדון אלא החלטה עניינית והגיונית לאור סרובו של בן סעדון לשתף פעולה.

ד. הגיע הזמן שמפלגת העבודה בכל הארץ וכך גם במודיעין תתחיל לפעול כמפלגה ולא כאוסף של אנשים מכל מיני מחנות ה. יש במועצת הסניף 42 אנשים?מי ראה אותם?באופן מעשי אני חושב שהמקסימום שראיתי בפגישות הוא פחות מ 30 . הגיע הזמן גם לחשוב על זה מי באמת בא ומשתתף ומי נמצא ברשימה רק לצורך הכבוד או הקישוט"

בכבוד רב  יעקב שוורץ

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות