חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

מודיעין אלופת הארץ במתמטיקה

 

נבחרות מודיעין לקחו את המקומות הראשונים באולימפיאדת המתמטיקה הארצית שמארגן בית הספר למדעים מפת"ח. מודיעין זכתה במקום הראשון בארץ בפעם החמישית ברציפות

 

בשלב הגמר של האולימפיאדה הארצית ה-5 למתמטיקה ופיתוח החשיבה לבתי ספר יסודיים יוצגה מודיעין על ידי שתי נבחרות בכל אחד מהגילאים. במאבק על המקומות הראשונים התמודדו נבחרות ממודיעין שכללו סך הכל ארבעים ושמונה ילדים שכולם זכו במדליות.

שלב הגמר של האולימפיאדה שמארגן בית ספר ערב למדעים, מפת"ח, התארח במודיעין ביום רביעי האחרון ובו התחרו נבחרות מרחבי הארץ. התחרות הייתה קבוצתית כשבכל קבוצה ארבעה ילדים המחולקים לפי שכבות גיל מכיתה א’ ועד כיתה ו’.

בכיתות א’ זכו שתי הנבחרות של מודיעין במקום ראשון. בכיתות ב’ זכתה נבחרת מודיעין במקום הראשון והנבחרת השנייה זכתה במקום השני. בכיתות ג’ זכו נבחרות מודיעין בשני המקומות הראשונים, בכיתות ד’ זכו נבחרות מודיעין במקום הראשון וכך גם בכיתות ה’. בכיתות ו’ זכתה נבחרת מודיעין במקום הראשון והנבחרת השנייה זכתה במקום השלישי.

מנהלי בית ספר מפת"ח, ד"ר אנטולי ואירנה דוזורצב , מסרו בגאווה כי לוח התוצאות משקף את הניצחון של נבחרות מודיעין בכל הגילאים באולימפידה. זו הפעם החמישית ברציפות שמודיעין לוקחת את המקום הראשון. ילדי נבחרות העיר זכו ב-36 מדליות זהב, 8 מדליות כסף ו-4 מדליות ארד.

נציין כי מתוך 48 משתתפי הגמר 34 ילדים לומדים אחר הצהרים בבית ספר ערב למדעים "מפת"ח" אשר פועל תחת קורת הגג של מתנ"ס מודיעין מזה שש שנים.

בית ספר ערב למדעים "מפת"ח" לקח על עצמו את ארגון האולימפיאדה ברמה ארצית ובשלבים השונים בעיר השתתפו כ-2000 ילדים מכל בתי הספר במודיעין והסביבה.

לפני שלב הגמר קיים ביה"ס "מפת"ח" סדרת מפגשי הכנה לכל ילדי העיר המשתתפים בתחרות ללא כל תמורה.

העיר מודיעין קיבלה את גביע המקום הראשון באולימפיאדה הארצית. חלוקת מדליות לכל הזוכים תתקיים בטקס רשמי שיתקיים בסוף החודש בבניין עיריית מודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות