חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

מודיעין מכבים רעות גם על המפה המשפטית

 

שורה של כנסים והשתלמויות מקצועיות של משרד המשפטים יתקיימו במודיעין

 

כך סוכם בין משרד המשפטים ועיריית מודיעין מכבים רעות השבוע. מזה מספר חודשים פעלה העירייה באמצעות היועצת המשפטית לעירייה, עו"ד דנה חפץ טוכלר לקיים כנסים מקצועיים של המשרד ובדרך זו לבסס את מעמדה של העיר כקולטת כנסים בתחום המשפט.

המהלך אשר הביא להחלטה זו היה כנס מקצועי של משרד המשפטים שנערך לפני כשבועיים, בנושא שואה ומשפט. בכנס, אותו ערך המכון להשתלמויות במשרד המשפטים, סיוע של עמותת "מופעים", היכל התרבות, השתתפו כ-450 פרקליטים מכל רחבי הארץ.

במכון להשתלמויות במשרד המשפטים חברים כ- 2,500 פרקליטים ויועצים משפטיים ממשרדי הממשלה ומטרתו להנחיל ידע משפטי בשירות המדינה בישראל. המכון פועל להטמיע תכני משפט, עוסק בסוגיות פרקטיות, ושמירה על  הרמה המקצועית בשירות המדינה. בכנס בחנו המשתתפים, בין היתר, את ההיבטים המשפטיים והמוסריים של השואה בסימן 70 שנה למרד גטו ורשה.

לאור הצלחת הכנס סוכם על המשך  שיתוף פעולה עם משרד המשפטים, כאשר לפני שבוע נערך כנס נוסף בעיר באולם עינן בקניון בנושא התמודדות משרדי הממשלה והפרקליטות עם תביעות נזיקין בנוגע להפעלת סמכויות פיקוח בהשתתפותם של בכירי המשרד ובהם המשנה לפרקליט המדינה, אורית סון ופרקליטי מחוזות חיפה, תל אבי וירושלים של משרד המשפטים.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות