חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

האופוזיציה במועצת העיר גדלה ב 100%

 

ירח הדבש המדומה בין אלכס וינרב לראש העיר בא לקיצו יחד עם ההצעה לסדר הראשונה שהעלתה את הסעיף לראיס ואליו הצטרף יו"ר ועדת הביקורת ברוך בוחניק בטבילת אש אופוזיציונית ראשונה שלא ממש צלחה.

 

לפני חודש דיווחנו כאן שחבר המועצה אלכס וינרב חזר להיות נוכח בישיבות המועצה ואידיליה כזו בינו לבין ביבס לא נראתה מאז שמחת בית השואבה.

אבל הרומן החזיק מעמד כך מתברר מפני שוינרב בישיבת המועצה בחודש הקודם הגיע ללא התחמושת הרגילה שלו, קרי ההצעות לסדר והשאילתות והשקט הוינרבי עזר לנו ללכת הביתה תוך פחות משעה.

אבל אלכס הבין לא נכון את צרור המחמאות שהרעיף עליו ביבס וכהרגלו הציף שוב את מחלקות העיריה בבקשה למסמכים וזאת לקראת ההצעות לסדר שהכין לישיבה בשבוע שעבר. וינרב לא הבין עד שהוא פתח את פיו, כי מרגע זה גילה שעולם כמנהגו נוהג.

כל הצעה לסדר שהכין נתקלה בחומה בצורה של הנחתות של ביבס וסגנו מויש לוי, וגם חברי המועצה כך מתברר לא החליפו עורם ולמעט ברוך בוחניק הכל הרימו את האצבע נגד ההצעות וזאת מבלי שנכנסו לגופם של הנושאים.

וינרב נראה בשלב מסוים פשוט אובד עצות ורק ברוך בוחניק שישב לידו הציל אותו מלהפוך שוב לדון קישוט בעיני רוב חברי המועצה. בוחניק שהגיע מעולם ההי טק ושעד רגע זה החשיב עצמו כאיש עניני, ניסה באותות ומופתים אחרי תחקיר שערך, לשכנע את חבריו למליאה שמישהו הפלה לרעה תקציבית את בני עקיבא ולטובה את בי"ס "יחד".

החברים לא התרשמו בעיקר הסגן מויש שהציע לבוחניק לעשות שיעורי בית מאחר ש"בני עקיבא מקבלים תקציבם "מכל מיני מקומות". בוכניק לא השתכנע אבל יתר חברי המועצה לא השתכנעו מנימוקיו. וכך יכל חבר המועצה החדש יחסית לסמן לעצמו וי על היציאה לעצמאות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות