חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

24 מדליות ללמועדון הג’ודו סאקורה באליפות הפועל לג’ודו

 

בשבת האחרונה התקיימה אליפות הפועל בג’ודו בגני תקווה. חברי נבחרת מועדון הג’ודו סאקורה חזרו למודיעין עם 24 מדליות מתוכם 8 זהב, 10 כסף ו-6 ארד.

 

בנוסף לתחרות בין התלמידים התקיימה גם תחרות בין המועדונים, ומועדון סאקורה זכה בגביע הצטינות על כמות המדליות הגדולה ביותר בתחרות.

בתחרות השתתפו כ-350 תלמידים מכ-30 מועדונים שונים בארץ כמו ראשון לציון, פתח תקווה, הרצליה, באר שבע, תל אביב, לוד, חולון, רעננה, כפר סבא, ראש העין ועוד. את העיר מודיעין יצגו בכבוד כרגיל, חברי נבחרת מועדון הג’ודו סאקורה.

למרות שעברנו את שיאה של העונה התחרותית עם אליפות ישראל בג’ודו, האדרנלין זרם בדם כל משתתפי התחרויות והתוצאות מראות את ההתרגשות.

נוכחות ההורים העידה על כך שלימוד הג’ודו של הילדים הפך לעיניין משפחתי. משפחות הגיעו בהרכב מלא ועודדו את ילדיהם שהגיעו להישגים מרשימים בכל קבוצות הגיל והמשקל שהתחרו בהם.

אלו שמות הזוכים:

בזהב: נאור אינטרשטיין (ה), שקד עטס (ה), תמיר רזגון (ו), יובל גונדא (ג), רועי וינברג (ג), עילי קליש (א), תום מג’ובובסקי (א), עידו נקר (א).

בכסף: גבי רומניצקי (ז), נדב דרור (ז), רז בן הרוש (א), אביתר שגיא (א), עילי ארגמן (ד), מיכאל בונין (ב), יונתן צ’יגרינסקי (א), שחק ירדן (א), אריאל בונין (א), רותם אלרן (א).

בארד: דניאל חנן (ב’), ליאור רונס (ט), עידן רזגון (ב), נועה בולר (ג), איתן בן שלום (א), רועי סגל (א).

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות