חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

ל”ג בעומר בשירים ותפוחי אדמה אפויים

 

סביב שולחנות עגולים עמוסים בירקות, מטבלים ותפוחי אדמה אפויים ולקול צלילי אקורדיון, שירה בציבור וספורים שמאחורי השירים חגגה עמותת "ארגמן" את ל"ג בעומר במפג"ש

 

סביב שולחנות עגולים עמוסים בירקות, מטבלים ותפוחי אדמה אפויים ולקול צלילי אקורדיון, שירה בציבור וספורים שמאחורי השירים חגגה עמותת "ארגמן" את ל"ג בעומר במפג"ש, מרכז פעילות לגיל השלישי, שברחוב עמק בית שאן, במודיעין.

עשרות גמלאים התכנסו ובאו לחגוג את ל"ג בעומר בערב של שירה בציבור ובספורים שהוקדשו לל"ג בעומר, יום ירושלים ויום הניצחון על גרמניה הנאצית, במסגרת "קפה בצוותא מארח". שירי אש ומדורה, שירים על ירושלים ושירי אהבה רוסיים היו רק חלק מערב השירה בציבור שהנחתה יעל סגל, האחראית על הפעילות התרבותית בארגמן.

יעל, שלוותה את השירה בנגינה על אקורדיון, העשירה את המשתתפים בסיפורים על השירים המוכרים והאהובים ועל הקשר שלהם לחגיגות ל"ג בעומר, יום ירושלים ויום הניצחון, הוא יום סיום מלחמת העולם השנייה, שנחוג ברוסיה במצעד צבאי בכיכר האדומה, לצלילי השיר המרכזי - "יום הניצחון".

"קפה בצוותא" הינו מפגש חברתי על כוס קפה ועוגה שיזם יו"ר עמותת ארגמן אברהם כץ . ארגמן מקיימת במפג"ש פעילות שבועית המבוססת על הרצאות, וזאת בנוסף לטיולים ולאירועים אחרים אותם היא מקיימת בנפרד.

אחת לחודש משנה הפעילות השבועית את פניה והופכת לערב אחד  ל"בית קפה" בו נפגשים הגמלאים על כוס קפה לשיחות חולין, למשחקים חברתיים ולמופעי בידור קלים ונהנים מתכנית עשירה ומגוונת שמארגנת להם אראלה צ’זנה וחברותיה לצוות ב"קפה בצוותא".  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות