חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

הגרלה וקוץ בה // קובי עצבני

 

אם הגענו למצב בו מי שרוצה לזכות במנוי לבריכה העירונית עליו להיכנס להגרלה ואז או שיזכה או שלא... מה זה אומר?

 

השבוע קיבלנו הודעה  באשר לשיטה החדשה להרשמה לבריכה העירונית למי שחפץ בכרטיס היקר היקר הזה. אז חברים יקרים, אם אשתקד נהגו בדרך של כל הקודם זוכה, הנה השנה חידוש מעניין. מעניין אבל לא בטוח אם הוא גם מרענן.

אז מה יקרה עכשיו. ראשית לאף אחד אין סיבה למהר כי בהגרלה כידוע אין ראשון משלם ראשון נכנס והכל בידי המלאך הממונה על מחלקת המזלות. וזה לא אומר אגב שהשיטה הקודמת היתה עדיפה, כי גם זו עם מגרעותיה וגם זו עם מעלותיה.

אלא מאי. העיר ברוך השם עברה כבר את גיל המצווה ומתקרבת בצעדי ענק לגיל הבגרות ומי שמתגורר בעיר מסוף המאה העשרים ותחילתה של המאה הנוכחית בוודאי זוכר את הקרב סביב הקמת ה"הולמס פלייס". באותה עת חתם מי שהיה ראש העיר הראשון של מודיעין על הסכם עם החברה שהקימה ומתפעלת את הקאנטרי קלאב הלוקסוסי הזה כי העירייה תהיה מנועה מלבנות בריכה נוספת במשך 5  השנים הבאות.

5 השנים חלפו מהר מאוד ועד שהבריכה העירונית נפתחה חלקית בקיץ 2010  העיר סבלה ממצוקה חריפה של בריכה ציבורית ראויה ולכל כיס עד כדי התערבות מנכ"ל העיריה דאז שפעל להוזיל את מחירי ה"הולמס פלייס"  הגבוהים. לפני פחות מ 3 שנים נפתחה בשעה טובה הבריכה אבל רק לחלק מהקיץ ובינתיים העיר צמחה ומאיימת כבר לנגוס ב 90.000 תושבים.

והשאלה מדוע ראש העיר דאז משפג תוקף ההסכם עם אותה חברה לא דאג להריץ תוכנית מיידית לבניית בריכה כבר לא רלוונטית ועתה שוב אנו צפויים לכוסס ציפורניים בכל קיץ, נזכה או לא נזכה במנוי הנכסף.

ידוע וכבר סיפרו לנו שהעירייה מטפלת בהקמת מרכז ספורט שיכלול גם בריכה נוספת, אבל עד אז מה... מדוע למשל שלא יחייבו את ההולמס פלייס להעמיד את מחיריו באותה רמה כמו הבריכה העירונית ומנגד תסבסד העירייה במשהו את ההוזלה הזו.

גם בריכת מכבים וזו שברעות אומנם שייכות לעמותות, אבל דחילקום, איחוד היה? היה! אז מדוע שפרנסי הפנאי והתרבות בעיריה לא יבואו גם כאן וינסו לעשות משהו בנדון. אם לא יקרה דבר מכל זה, נגזר על רבים רבים להמשיך לכתת רגליהם לכפר דניאל, בני עטרות וכל מה שבסובב מודיעין. וואלה לא מגיע לנו.

נקודת אור אחת בכל זאת קיבלנו.מחירי הכניסה לא השתנו מאלה של אשתקד, ועכשיו יש לנו גם אגמון. לא לשחיה אבל גם לפחות אשליה של מים. האם ההוזלה הינה פרס הרגעה... לא בטוח, אבל גם זה משהו בימים שהממשלה הולכת לקרוע לנו את הצורה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות