חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חינוך >>

בערב ידלקו האורות באולם עינן וההצגה תתחיל....

 

לאחר ההצלחה משנה שעברה של תאטרון נוער שהוקם ביוזמה של אילן בן סעדון בבית ספר ברנקו וייס בו הציגו תלמידי בית הספר את ההצגה ”משחק מסוכן”, הוקמה קבוצה נוספת גם השנה שוב בבית הספר ברנקו וייס.

 

ביום רביעי ה-8.5 ידלקו האורות באולם עינן וההצגה תתחיל....

השנה יעלו על הבמה 11 שחקנים נרגשים מבית הספר "מעוף ברנקו וייס" ויספרו לקהל את סיפור "הנחשול" המצמרר.

במהלך החודשים האחרונים התגבשה חבורה מוכשרת של נערים ונערות לטובת העלאת ההצגה במטרה להעביר מסר חינוכי וערכי לנוער בני גילם.

ההצגה מבוססת על סיפור אמיתי אודות ניסוי שערך מורה להסטוריה. באמצעות הניסוי ביקש המורה להדגים לתלמידים באיזו קלות ניתן ליצור חברה

גזענית ואלימה על ידי ציות עיוור לחוקים והסכנה שבכך. את השחקנים הצעירים הדריכו והנחו הבמאים עידו וייס ומיכה הירש. במהלך העבודה והחזרות התגבשה חבורת בני נוער מוכשרים ורגישים שהתמודדו עם דילמות כגון: שאלת האחריות החברתית, שאלת העדר "הזדמנות שווה לכל אחד", "נוער נורמטיבי" דעות קדומות וסטריאוטיפים.

לטובת הפרוייקט חברו אילן סגן ראש העיר מחזיק תיק לשירותיים חברתיים שהוא היוזם של הפרויקט, יעקב אלמוג מנהל אגף לשירותיים חברתיים, מיכאל שיטרית מנהל בית ספר ברנקו וייס, עידו וייס ומיכה הירש מנהלי תאטרון על הבמה וליאת אביזמר המנהלת העירונית למאבק בנגע הסמים והאלכוהול.

בן סעדון אילן סגן ראש העיר יוזם הפרויקט: " לתאטרון יש את היכולת להעצים את בני הנוער מצד אחד, ואת החברה בה הוא פועל מצד שני. בכוונתינו להעלות את ההצגה בקרב תלמידי בתי הספר התיכוניים בעיר ונמשיך לתקצב פעילות זו גם בעתיד לקבוצות נוספות"

מיכאל בן שיטרית מנהל בית ספר ברנקו וייס: "החשיבות היא בתהליך שעברו התלמידים במסגרת ההכנות להצגה ובתוכן איתו הם התמודדו. כמנהל הנני גאה בתלמידים ובצוות המורים של בית הספר".

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות