חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

חדר מחשבים חדש נחנך במפג”ש

 

דר מחשבים חדש נחנך לאחרונה במפג"ש - מרכז פעילות לגיל השלישי, שברחוב עמק בית שאן במודיעין, תרומת: ארגמן, תלמידי קבוצת הרובוטיקה ב-PRIMO בבית ספר עירוני ב’ ומורתם הגב’ נעמי פינצי וחברת מייקרוסופט.

 

חתלמידי קבוצת הרובוטיקה בסיוע מורתם, שקבלו עשרה מחשבים כתרומה  מחברת "מיקרוסופט" ושמו להם למטרה לקדם את התחום הטכנולוגי בקרב האוכלוסייה הבוגרת, החליטו לתרום את המחשבים לטובת גמלאי העיר באמצעות עמותת "ארגמן", המפעילה בבית ספרם בהתנדבות, מיזם להנחלת מורשת ישראל.  לכן, אך טבעי היה הדבר שתלמידי הרובוטיקה ומורתם יפנו לחיה שוהם, המרכזת מטעם "ארגמן" את פעילות "מורשת" בבית הספר בהצעה לתרום לעמותה את המחשבים .

"לא הייתה לנו כל התלבטות למי לתרום את המחשבים שנתרמו - היה ברור לנו שחייבים להקים חדר מחשבים במפג"ש, לטובת האזרחים הותיקים"  אומר אברהם כץ עוז, יו"ר ארגמן ומוסיף, "כאשר קבלנו את המחשבים פנינו לחברת מייקרוסופט וקבלנו הסכמתה לצייד את המחשבים גם בתכנת הפעלה (WINDOWS) " .

התרומה מאפשרת קיום  קורסי מחשב שונים במפג"ש החל מלימוד בסיסי, הכרת האינטרנט ועד הכרת הרשתות החברתית, מקצרת את משך ההמתנה לקורסים ומאפשרת להרחיב שירות חשוב זה, שהביקוש אליו מצד הגמלאים הולך וגובר. "הגמלאים יכולים להגיע ולתרגל מול המחשב בכל שעה ובכך מצטמצם הפער בין הלומדים" אומרת , מצדה גוטליב , מרכזת ביה"ס למחשבים במרכז.

בטקס פתיחת חדר המחשבים בו התכנסו תלמידים מקבוצת הרובוטיקה של ביה"ס’ עירוני ב’ ומורתם נעמי, חיה שוהם, נדיר סגל-מנכ"ל ארגמן, תמי אלון, מתנדבי "ארגמן" ומפג"ש ומייסד בית הספר למחשבים-משה שביט לצילום קבוצתי, ספרה המורה, גב’ פינצי, כי תלמידי הרובוטיקה הביעו רצון לסייע בהטמעת לימודי המחשב לאזרחים הותיקים ולסייע למדריכי המחשב המלמדים את הגמלאים בהתנדבות.

"כיתת המחשבים במפג"ש תפעל באופן רציף ושוטף ויתקיימו בה שיעורי מחשב ברמות שונות בהדרכת גמלאים מתנדבים וסטודנטים מהעיר , במטרה להטמיע את השימוש במחשבים ולחבר את הגמלאים לעולם המתוקשב, ובכך לאפשר להם לפעול מהבית באמצעות האינטרנט, להתחבר לרשתות חברתיות  לפתח כישורים ולהגביר את מידת מעורבותם בחייה הפעילים של העיר"  ציינה תמי אלון, רכזת גמלאים עירונית ויועצת ראש העיר למעמד האישה והוסיפה :

"בימים אלה סיימנו לשפץ את חדר המחשבים, להוסיף אביזרים נלווים, לרהט את החדר ולהתאימו ללימוד אישי של הגמלאי הלומד ובזמן הקרוב יוכן גם שלט גדול המנציח את התרומה ומודה לכל התורמים ולמתנדבים".

, דוברת ארגמן

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות