חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

גבירתי ראש העיר הצעירה

 

חיים ביבס לא מתכונן להיפרד מכסאו לפחות עד 2018, אבל השבוע נאלץ לעשות זאת יחד עם כל מנהלי המחלקות לפחות ליום אחד וזאת כדי שדור העתיד יקבל טעימונת מתבשיל העשייה הציבורית

 

יו"ר מועצת הנוער העירונית, עפרי פיינסטון החליפה את ראש עיריית מודיעין, מכבים-רעות חיים ביבס בתפקידו ליום אחד- זאת במסגרת יום חילופי השלטון המתקיים מידי שנה בהשתתפות חברי מועצת הנוער והנהלת העירייה.

ראש העיר החדשה הצטרפה לביבס בכל האירועים והפגישות שקיים במהלך היום, השתתפה בתהליך קבלת ההחלטות ולקחה חלק בדיונים הקשורים בתחום הנוער בעיר במטרה לחזק את הקשר שבין הנוער והעירייה. השנה יום חילופי שלטון היווה את יריית הפתיחה לאירועי חודש הנוער, חודש שבו מתקיימות פעילויות מיוחדות המיועדות לבני הנוער בעיר.

יום חילופי השלטון נפתח בישיבה חגיגית במהלכה העביר ביבס את מפתח העיר לידיה של יו"ר מועצת הנוער. מספר בעלי התפקידים בעירייה שהוחלפו על ידי מועצת הנוער היה משמעותי וגדול מן הרגיל.

במסגרת אותו היום, חברי מזכירות מועצת הנוער והנציגים המחוזיים תפקדו במשך יום שלם כחברי עירייה מן המניין: בנוסף לתפקיד ראש העיר, סגני יו"ר מועצת הנוער שחר הראל ויניר זמיר החליפו את סגני ראש העיר מיכאל חרל"פ ומויש לוי. דוברת מועצת הנוער העירונית רון שרון החליפה את דובר העירייה אלעד שמעונוביץ, נעה אזוב מבקרת המועצה החליפה את מבקר העירייה אריק משיח, מזכ"לית מועצת הנוער טליה טרנרודר החליפה את סגנית ראש מנהל חינוך מירי חוגרי, ושקד סנדלון החליפה את ראש מנהל חינוך בתיה שוכן.

וזה לא הסוף. נעמי שניידר החליפה את מנכ"ל סחלבים נתי בר נתן, חן ניסן החליפה את מנכ"ל החברה הכלכלית דורון ברק, יהונתן כבירי החליף את לטם גל מנהלת מחלקת הנוער והצעירים, עדי צור החליפה את עוזרת ראש העיר דנה דקו מדנס, לוטם ששון החליפה את אלון שמידט מנהל תחום תרבות ואירועים, רון גולדברג החליף את מנהל מחלקת שפ"ע חיים בלאיש, טל בן מלך החליפה את מנכ"ל העירייה יורם כרמון, עמית מלר החליפה את סמנכ"לית העירייה מיכל ענבר פרפרי, יובל אנגלנדר החליפה את קב"ט העירייה שמוליק כהן, רותם אורן החליף את גזבר העירייה רם סידיס, נוי סבג החליפה את מהנדס העירייה צחי כץ ועמרי קמאי החליף את מנהל אגף שירות, יעקב כהן.
את היום סכמה ראש העיר עפרי פיינסטון: "חשוב לנו להוביל תפיסה עירונית לפיה בני הנוער הם שצריכים לקבל החלטות הנוגעות אליהם. בני הנוער יודעים הכי טוב מה טוב עבורם. באנו להשמיע את קולנו ולדון בצרכים של בני הנוער עם בכירי העירייה, אין לי ספק ששיתוף הפעולה בין הצדדים ילך ויעמיק לטובת בני הנוער בעיר".  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות