חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

1+2= חארטה // קובי עצבני

 

ליצן הכפר מסתובב בין תיבות דואר ומנסה להחיות באופן מלאכותי מערכת בחירות ישנונית. האם זה יעזור... המעשה גם לא יעזור בוודאי לא לאינטליגנציה של הוגה הרעיון האידיוטי.

 

מה אגיד לכם.... אני חותם לכם בכל אצבעות ידי שכל החארטה הזו סביב גזרי עיתונים המרמזים כביכול על איום בפגיעה בנבחר ציבור כלשהוא היא חארטה בגרוש.  בידיעה של עמיתי יואל תמנליס שפורסמה לפני שבועיים  סיפר הכתב כי אלמוני הטמין בתיבת הדואר שלו גזר עיתון שבו  הידיעה על ניסיון הרצח של ראש עיריית עכו + איזה תרגיל חשבונאי המרמז שמישהו כאן הוא הבא בתור.

בעוד אני מנסה להבין מי מחפש את תמנליס, הודיע לי חבר המועצה יגאל צדוק כי גם אצלו נטמן גזר עיתון דומה. נו, אז הכתב יואל יצא מכלל סכנה ואיתו ראש העיר שהיו שסברו שהוא הכתובת לאיום המרומז, ועכשיו נותר רק לנחש מי המוקיון העומד מאחרי איומי הסרק סרק הללו. יאללה נחשו חופשי, רק שבראשי מתרוצצות כבר 17 אופציות וטרם נסגרתי כל אף אחת.

אז מה אני חושב...  אני חושב שהעובדה שחיים ביבס ישב בלשכת ראש העיר עוד קדנציה, הכניסה ותכניס את כל המערכת לתרדמת, ומאן דהוא וסיבותיו עימו החליט לנסות בדרכים לא קונבנציונליות להעיר מתים משנתם ואם אפשר באפריל למה לחכות למאי.

אז אחי ותהיה מי שלא תהיה... לא גזרי עיתונים ולא בבל"ט ("בלבולי ביצים ללא טעם" למתקשים בסלנג שכונתי), עזוב אותך מהשטויות האלה כי ראשית כל זה לא יתן לך כלום אבל הדבר היותר חשוב הוא הגיוס של ניסיון ההתנקשות בצפון ל"טובת" כזירת גזירה שווה אצלנו ובכלל.  פשוט מעשה נואל ונבזי. יש גבול חביבי למשחקים ולזריקות המרץ שאתה מנסה להחדיר לוורידים של עולם. זה ללא לעניין בלשון המעטה ואם נמשיך לחלק ההגיוני של המוח שלך, אזי מדובר במעשה טיפשי ומטופש שאינו מראה על חוכמה יתרה. ועל זה אמרה אמי המנוחה... וואלה, לא. דווקא על זה מעניין לא אמרה כלום.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות