חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

השליחות של דליה קולדהם ממכבים ישתתפו במרוץ השליחים ”הר לעמק”

 

בימים אלו מתאמנים אלפי רצים בכל רחבי הארץ, למרוץ השליחים הקבוצתי היחיד מסוגו בארץ, הר לעמק. בין המשתתפים במרוץ, שתי קבוצות של הסטודיו של דליה קולדהם ממכבים.

 

"הר לעמק", בחסות נייקי ישראל ומשרד התרבות והספורט הינו מרוץ ייחודי הנמשך 24 שעות ביום ובלילה בתוואי שטח למרחק הגדול ביותר בישראל של 215 ק"מ בתוואי שטח בנחלים, בהרים, בוואדיות, בין יישובים, אתרים היסטוריים, שטחים חקלאיים בנופיו המרהיבים המוריקים של הצפון מהרי הגליל העליון ועד עמק יזרעאל.

 

הסיפור של קבוצות הסטודיו של דליה קולדהם ממכבים: שתי קבוצות מטעם הסטודיו של דליה קולדהם, מאמנת כושר ממכבים, ישתתפו השנה במרוץ "הר לעמק". זו השנה הרביעית בה קבוצותיה משתתפות במרוץ, וההתרגשות רבה. שתי הקבוצות נקראות: "קבוצת הנשואים" ו"קבוצת השליחות". בקבוצת השליחות ישנן שמונה נשים קרייריסטיות, בעלות מקצועות חופשיים, מתוכן שתי רופאות ושתי עורכות דין, אשר מתמידות באימונים רבים ובריצות יום ולילה.

ישנו מערך תמיכה שמגויס לטובת המרוץ וכולל נשים שמשמשות בתפקיד נהגות, ומתנדבות ללוות את הרצות במקטעים שונים של המרוץ. בקבוצת הנשואים, ישנם זוגות נשואים שרצים ביחד. מספרת דליה: "אני חוגגת מעל שלושים שנה של עיסוק בספורט, הדרכה והפעלת סטודיו, רצתי מרתונים רבים בארץ ובחו"ל, ועדיין, מעולם לא התרגשתי כפי שהתרגשתי בסיום מרוץ הר לעמק בשנה שעברה"...

"... אני רואה את עבודתי כשליחות ואני מעודדת ריצה משותפת של נשים עם בעליהן, כדי שהעיסוק בספורט יהיה עסק משפחתי לכל דבר. אני מאד מעריכה את השקעתן של הנשים השליחות אשר בנוסף לעיסוקן במקצועות בכירים, הן מצליחות להתפנות לאימוני הריצה, ביום ובלילה. יש גיבוש נהדר בין הרצות בקבוצה ואני רואה שזה ממלא אותן סיפוק עצום...

... רמות הקושי בין כל המשתתפים הן שונות, והכוונה לא לרוץ בקטע תחרותי, אלא להגשים חלום משותף. מבחינתנו, החוויה היא חזקה ומשמעותית, לא פחות ממלכת המדבר, היא משלבת ספורט, טבע וחברותא כערכי יסוד החברה. מטרת הקבוצה וחזונה היא ההשתתפות במרוץ שליחים "הר לעמק 2013", המשלב את הטבע והנופים הצפוניים כחלק בלתי נפרד מחוויית הריצה".

דליה קולדהם, מאמנת כושר אישית, מתמחה בלווי אישי לשינוי אמיתי באורח חיים ובבניית תוכנית אימונים אישית באמונה שהעצמת הגוף והנפש היא דרך הספורט. דליה למדה באנגליה ושם ניהלה במשך 12 שנים סטודיו מולטי ספורטיבי. מורה מוסמכת לפילאטיס מכשירים, מאמנת ריצה וטריאתלון, מאמנת כושר לעיצוב חיזוק וגמישות הגוף, בעלת תואר שני בפיזיולוגיה של הספורט ותזונת ספורט, בהתמחות בבניית תוכניות הרזייה המבוססות על תזונה נכונה ופעילות גופנית.

דליה קולדהם בעלת ניסיון רב שנים בבניית תוכנית אימונים אישית ל"לא ספורטאים" הרוצים ספורט בכיף משולב עם חיים טובים ובריאים. מתמחה בשיקום פריצות דיסק, טיפול בקהל עם בעיות לב ושיפור הכושר למעוניינים לחיות חיים ספורטיביים ובריאים. דליה שייכת לצוות המקצועי ביותר של "מדיקס" ,מכון לרפואת ספורט בתל אביב.

בעלת "הסטודיו של דליה" במכבים, סטודיו בוטיק המשלב פילאטיס מכשירים, עיצוב וחיזוק, כושר ותזונה, מועדוני ריצה, אופניים והליכה.

ב-24.5 יתקיים ה"מודיעתלון" - מיני טריאתלון הינו אירוע ספורטיבי, עממי, משפחתי, לא תחרותי שיתקיים לראשונה במודיעין מכבים רעות. את האירוע מפיקה מחלקת הספורט בשיתוף עם המאמנת דליה קולדהם האחראית על הניהול והייעוץ המקצועי של התחרות. זוהי יוזמה של דליה כתרומה לקהילה במודיעין. אתר אינטרנט מיוחד שהוקם לאירוע: http://www.modiathlon.com/he/index/

לפרטים נוספים: דליה קולדהם: טל’: 054-4315166, מייל: dalia@daliastudio.com‏

אתר: http://www.daliastudio.com/newsite/

המרוץ השנה יתחיל בבוקר יום חמישי ה-25 לאפריל באתר "האריה השואג" בתל-חי, ימשיך לאורך הנופים של עמק החולה, הכנרת, בקעת בית נטופה, הרי מנשה, עמק יזרעאל, עד למחרת בבוקר באירוע סיום ביישוב הקהילתי תמרת.

במרוץ, שמתחלק ל-24 מקטעים של כ-5-14 ק"מ, משתתפות קבוצות בנות 4, 6 או 8 רצים כאשר כל משתתף רץ בתורו קטע במסלול. בנוסף לקטגוריות הקבוצות קיימת קטגוריה של משתתפים בודדים (רצי אולטרה) הרצים כל אחד למרחק של 127 ק"מ.

"הר לעמק" פועלת כעמותה ללא מטרות רווח ומקימיה רואים בה מפעל חיים של אהבה לריצה ואהבת הארץ.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות