חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

30.000 צופים במופע המרכזי באמפי החולה

 

לא ברור אם מדובר בשיא השיאים של נוכחות תושבים בפארק החולה אבל 30.000 שצפו השנה בארוע המרכזי, לא הולכים ברגל למרות שבגלל סגירת הרחובות כולם הלכו ברגל

 

אירועי יום העצמאות במודיעין, מכבים-רעות עברו בהצלחה רבה בבמות השונות ברחבי העיר. בבמה המרכזית באמפי שבעמק החולה הופיעו הזמרים אברהם טל, מתי כספי וריקי גל ולהקת ’רוקוויל’ שאירחה את הזמר אדם. לצד עשרות רקדנים, זמרים ואקרובטים מקומיים לעיני יותר מ-30 אלף צופים שהגיעו למופע.

כמו בכל שנה הערב נפתח בשידור חי של טקס הדלקת המשואות מהר הרצל בירושלים ובטקס מעבר מיום הזיכרון ליום העצמאות בהנחייתו של נתי רביץ. את תושבי העיר בירכו הרב הראשי של העיר דוד לאו וראש העיר חיים ביבס.

מיד לאחר דברי ראש העיר נערך מופע הזיקוקים הראשון ואז עלה לבמה הזמר אברהם טל לאחר מכן נורה המטח שני של זיקוקים ואז עלו לבמה הכוחות המקומיים במסגרת המופע "אהבה ישראלית" בהפקה של אגף תרבות ואירועים שהופק לכבוד הערב בהנחיית נתי רביץ.

בערב הופיעו גם אקרובטים במופע מרהיב. לאחר מכן עלו על הבמה שני האיקונים, עם מיטב הלהיטים שלהם מכל הזמנים ולאחר מטח הזיקוקים השלישי החלה מסיבה עברית, עם ההופעה של להקת ’רוקוויל’ ששרה את מיטב הלהיטים העבריים כאשר הזמר אדם הצטרף לחוגגים.

במקביל כ-3500 תושבים הגיעו לבמה במכבים שם התקיים מופע מחווה  מקורי למקבלי פרס ישראל בתחום התרבות, "ולתפארת מדינת ישראל". המופע נעשה בהשתתפות להקות הזמר הייצוגיות של העיר ולהקות מחול מקומיות ממכבים ורעות בהנחייתה של מיקי קם.

חגיגת עצמאות התקיימה כמו בכל שנה גם באולפנא לחגיגות המגזר הדתי. החוגגים נהנו מהמופע של הזמר אהרון רזאל, להקת ’בובה מעייסעס’ במופע רוק יהודי והרקדה עם שי ברק ולהקתו.

על כל האירועים ניצח מנהל תחום תרבות ואירועים בעירייה אלון שמידט, יחד עם צוותו שעבדו שבועות ארוכים להצלחת כל האירועים וזכו למחמאות רבות על עבודתם.

בסביבות השעה 22:00 נפתחה במת הנוער במרכז עינב (ישפרו סנטר) שבאזור המלאכה. בהסעות מאורגנות החלו בני נוער להגיע מהבמות בעמק החולה ומכבים וחגגו עד השעות הקטנות של הלילה. בני הנוער צפו במופעים שכללו את להקות הנוער המקומיות ממועדון המוזיקה הג’ק, ולהקות ’איפה הילד’, ’כל החתיכים אצלי’ והזמר ושיר לוי שהפכו את האירוע שאורגן ע"י יחידת הנוער והצעירים של עמותת סחלבים-מתנ"ס מודיעין ומועצת הנוער העירונית להצלחה גדולה.

במיטב המסורת, גם השנה התקיים אירוע השירה בציבור המסורתי שהתקיים בגבעת הברושים. 3000 תושבים ישבו על מחצלות ונהנו משתייה חמה ותפוחי אדמה על האש והופעתו של הזמר  יוסי לב שאירח את הזמרים דורית ראובני ודודו זכאי.  

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות