חיפוש

 

 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

חודש אייר (מזל שור) והשפעתו על חיינו

 

נכנסנו עתה לחודש אייר, מזל שור. מהותו של חודש זה היא רפואה שלמה. מהי אותה רפואה שלמה? מתי נוכל לאפשר אותה לחיינו?

 

יונק הדבש שעמד היום בגינתי על תפרחתו הצהובה(אהבה ללא תנאי) של צמח האלוורה (ריפוי) וינק את צופו המתוק, העיד את מה שאכתוב במאמר היום. בכל חודש וחודש יש אנרגית בריאה מיוחדת וייחודית הסובבת אותנו ומשפיעה על חיינו, אם נהיה מודעים לה , נוכל לאפשר לה לזרום בתוכנו ולהתעשר דרכה ברווחת חיים נפלאה.

נכנסנו עתה לחודש אייר, מזל שור. מהותו של חודש זה היא רפואה שלמה. מהי אותה רפואה שלמה? מתי נוכל לאפשר אותה לחיינו?

תשובה: היכולת להביא בריאות לחיינו היא רפואה שלמה, ובריאות ושלמות תהיינה תלויות לאופן שאנו מייחסים ומבינים למה שקרה וקורה בזמני עבר/הווה בחיינו.

הבריאות והשלמות הן מטרות עליונות של החיים כולם, ומי שלא פועל לטובתם ונכון להם, מרגיש את ההתנגדות: את "הרע", הקשה, המתסכל וחוסר הסובלנות המנהל אותו. בתקופה ספציפית זו כולנו חווים 2 ימי זיכרון קשים ביותר, יום הזיכרון לשואה ולגבורה ולאחריו יום השואה לחללי מלחמות ישראל, ומייד אח"כ נחגוג את יום העצמאות, יום הולדתה של מדינת ישראל. היכולת הזו לזכור/לראות את כל "הרע" שמסביב באופן כ"כ ברור הוא בדיוק המקום המדויק המאפשר לנו עבודה מולו.

 

מהי אותה עבודה שאני מדברת עליה?

העבודה היא טיהור וניקוי הרעלים הנספגים/נספגו לחיינו/ לגופנו כתוצאה מזיכרונות קשים שעברנו והעלו בתוכנו צלקות.

רעלים מרגשות שליליים, רעלים ממחשבות לא טובות, מתגובות קשות , ממזונות שאינם לטובת התפתחות תקינה, רעלים מחומרים שונים ומשונים (כל מני כדורים ,תרופות ומשקאות חריפים שאנו צורכים באופן אוטומטי מבלי להבין את משמעות הרעל הנכנס דרכם) (הכוונה כמובן איננה לתרופות הניתנות למחלות כרוניות ומרשמי הרפואה הפסיכיאטרית. יש מקרים רבים שיש הכרח בתרופות אלה...).

לגוף שלנו יש את כל מה שהוא צריך וזקוק על מנת לעזור לעצמו לייצר מציאות בריאה וטובה, מזוקקת וטהורה, תפקידנו להבין זאת ולעזור לו בכך.

בחודש זה נפתחות בנו יכולות גבוהות להשיג בריאות מכל ההיבטים. זהו חודש המשפיע על הישגיות גבוהה בתוכנו, האנרגיה המבורכת הזו תתרחב עוד ועוד בתוכנו ותאפשר נחישות פנימית וכוח גדול של רצון שיוביל את דרכנו. המודעות שלנו אליה תאפשר את התהליך באופן האופטימאלי ביותר.

שוב להבין שמחלה מתהווה ונוצרת כאשר אנו מתנתקים ממקור האור (האמונה בבורא, בכוחו להשלים את מה שנחלום ובמה שנשקיע כוח יזמות עבורו, אנו לעולם לא לבד, גם אם חשבנו כך....). ההתנתקות מהאור היא ההתנתקות מהאמונה שהכול במה שנמצא בחיינו הוא לטובת התפתחותנו התקינה, הוא העזר כנגד לנו.

בספר "מדע הבריאות" מאת וואלאס ד. ווטלס שתרגמה ניבה לב לעברית נכתב: "הגוף האנושי הוא מקום מושבה הקבוע של אנרגיה שמחדשת אותו כשהוא מתבלה, מסלקת פסולת או חומרים רעילים ומתקנת את הגוף כשהוא שבור או פצוע. לאנרגיה זו אנו קוראים חיים. החיים אינם נוצרים בתוך הגוף אלא הם מייצרים את הגוף....החיים הם אלה שגורמים להיווצרות הפעולה, החיים תחילה, הפעולה אחר-כך".

מה משבש את זרימת אנרגית החיים התקינה?

המחשבות שלנו, האופן בו אנו מתרגמים את הדברים הקורים לנו והלחץ הנוצר בתוכנו עקב כך, וכן זיכרונות עבר לא פתורים, הם אלה המנתבים אותנו לתוצאות חיינו. אם כך הינכם מבינים שככל שנחשוב בצורה נקייה וטהורה נוכל להתחבר לאופטימיות, והתנהלות שכזו תפתח ערוצים פנימיים לתקשורת אנושית מלאה עם עצמנו ועם הסביבה בהבנה, תבונה, בחיוך וטוב לב, ובכך נתחבר עוד ועוד לחלקים שיחיו אותנו מבפנים למען בריאות ורפואה שלמה. 

בימים קשים אלו של זיכרונות על אנשים יקרים שאיבדנו ואנו מרגישים געגועים עזים אליהם ואל נוכחותם אתם יכולים לקחת עט ולרשום במחברת מיוחדת (מחברת עבודה פנימית) את האור שהביא אדם זה לחייכם, מה הוא היה עבורכם, מה פתח ונתן לליבכם שכ"כ חסר לכם, איזה זיכרון חזק מלווה אתכם ממנו ועליו, ואז פשוט לברך ולהודות לו על כך (בכתיבה ואף בלב פנימה) ואז לשלוח לו ברכה מיוחדת מלאת אור אהבה (דמו זאת לצבע ולצורה) ושילחו לו זאת באהבה רבהJ

אתם יכולים לעשות זאת לגבי כל דבר הקורה לכם ומסית את מחשבותיכם למקום לא טוב, התנקו ומלאו עצמכם ואת מי שהסיח ליבכם באור אהבה וראו מה יקרהJ

מאחלת לכולנו שנדע לבנות בתוכנו מרחב גדול של אהבה עם גבולות איתנים שלא יתנו לשום גורם רע להיכנס, ולהרים דגל כחול לבן (ריפוי של טוהר נשמה) ושנהיה בריאים ושלמיםJ אמן ואמן!

באהבה

רבה שלכם דליה אלעזר

לחג עצמאות שמח

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות