חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

עוקץ הנעליים הגדול

 

עובד עסק יקר! כשמישהו מזדהה בטלפון כבוס הגדול רצוי שתתייעצי עם הבוס הישיר. עובדת חנות הנעליים בישפרו לא שמעה על העצה הזו וחנות הנעליים "תרמה" 57 זוגות נעליים לאלמוני. המשטרה חוקרת

 

עובד עסק יקר! כשמישהו מזדהה בטלפון כבוס הגדול  רצוי שתתייעצי עם הבוס הישיר. עובדת חנות הנעליים בישפרו לא שמעה על העצה הזו  וחנות הנעליים "תרמה" 57 זוגות נעליים לאלמוני. המשטרה חוקרת

מה עובדת חנות רגילה אמורה לעשות כשהבוס לא נמצא בחנות ואלמוני מתקשר, מזדהה כמנכ"ל הרשת ומבקש לארגן לו סחורה להעברה. העובדת יכלה להתקשר לבוס הישיר שלה ולדווח לו על כך, אבל בסיפור שלנו שקרה לפני כ 3 שבועות בחנות נעליים ידועה בישפרו, הכל הלך חלק ל"מנכ"ל הרשת" שהיה לא אחר מאשר נוכל.

האיש שכאמור הזדהה כמנכ"ל רשת הנעליים ביקש שתכין עבור השליח שיגיע 57 זוגות נעליים וכשמדובר בחנות יוקרתית כמו זו, הרי שבסך הכללי מדובר בהרבה כסף.  ה"מנכ"ל" שכנראה הגיע ובקיא היטב בשוק הנעליים עשה עבודה יסודית וירד עם העובדת לפרטי סוגי הנעליים ומספריהם. את הנימוק למשלוח המיוחד הסביר בכך שמדובר במבצע ללקוח מיוחד לכבוד חג הפסח שנחוג ברותו שבוע.

העובדת הנאמנה החלה בחריצות למלא אחר ההוראה ול"שליח" שהגיע אחר זמן קצר, לא נותר אלא להעמיס את הסחורה ולנסוע בשלום. רק משהגיע הבוס האמיתי, מנהל החנות ושמע אודות הענין, הבין וגם רק אז גם העובדת תפסה שמישהו עשה לה כאן עוקץ.

בשל האיפול על החקירה רק בשבוע שעבר  שיחררה תחנת מודיעין את הידיעה לפרסום, ואולם לא נתסרו פרטים באשר להתפתחותה של החקירה

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות