חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תחרות הבית המשותף 2013

 

ההרשמה לתחרות הבית המטופח המסורתית שהתקיימה כ 6 שנים בעידן שכטר החלה, וכולם מוזמנים להצטרף אבל לפני זה... לטפח

 

לפני שנה חידשה המחלקה לתרבות הדיור בעירייה את תחרות  "הבית המטופח" המסורתית, במסגרת אירועי יום העצמאות. התחרות הנעשית בשיתוף עם "האגודה לתרבות הדיור". כזכור, בעבר קיימה העירייה בשיתוף עם האגודה לתרבות הדיור את תחרות הבית המטופח. בשנה שעברה השתתפו בתחרות בניינים בעיר, החברים באגודה לתרבות הדיור ,כאשר דיירי הבניין ברח’ תכלת 64, היו התושבים הראשונים שזכו בתחרות המתחדשת במקום הראשון.

בתחרות יכולים להשתתף כאמור בתים משותפים, החברים באגודה לתרבות הדיור.

ועדי בתים המעוניינים להשתתף בתחרות מוזמנים לעשות זאת עד לתאריך 7/4/2013 באמצעות המייל  Ziva_a@modiin.muni.il, שליחת פקס למספר  08-9726096 או באמצעות המוקד העירוני ואתר האינטרנט העירוני. טלפון לבירורים - 08-9726094.

במסגרת התחרות ייבדקו בין היתר קריטריונים של תחזוקת השטחים המשותפים וקישוט לכבוד יום העצמאות. הזוכים בתחרות בשלושת המקומות הראשונים, יזכו בפרסים כספיים לטובת דיירי הבניין. צוות שיפוט, בראשות ראש אגף שפע, חיים בלאיש יעבור בבניינים ויקבע בסופו של תהליך את שלושת הבניינים שיזכו בפרסים, כאשר טקס חלוקת פרסים לזוכים יתקיים במעמד ראש העיר, חיים ביבס.

זיוה אסא מנהלת המחלקה לתרבות הדיור: "חידוש תחרות "הבית המשותף" בשנה שעברה הייתה מוצלחת ביותר. לאור הצלחת התחרות בשנה שעברה אנחנו מוסיפים לקיים את התחרות לבקשת הציבור. אני קוראת לוועדי הבתים להצטרף לתחרות ולכך להמשיך ולשמור על טיפוח העיר ובתי המגורים בה".

הודעת הדוברות ואיתה דברי זיווה מדגישים שמדובר בתחרות שחודשה לפני שנה, אבל למי שגר בעיר קצת יותר מכמה שנים, כולל כותב שורות אלו, זוכר את התחרות שהחלה בשנת 1998 ופעלה עד 2003 כשאחד היוזמים היה מנהל התפעול דאז ששימש גם כמנהל תרבות הדיור יגאל צדוק. 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות