חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

סלבדור דאלי - נא להתארגן בהתאם

 

מה אגיד לכם, שעשיתי טעות שהשתרכתי שעתיים מצומת הסירה עד מחלף אולגה בדרכי לצפות בחיפה ביצירות של המשוגע גאון סלבדור דאלי? לא. עד כדי זה לא אסחף, אבל לצד החוויה של דאלי, עברתי עוד כמה חוויות לא ממש מרנינות בלשון המעטה ולמי שמתכוון לנסוע שיתארגן בהתאם.

 

מה אגיד לכם, שעשיתי טעות שהשתרכתי שעתיים מצומת הסירה עד מחלף אולגה  בדרכי לצפות בחיפה ביצירות של המשוגע גאון סלבדור דאלי? לא. עד כדי זה לא אסחף, אבל  לצד החוויה של דאלי, עברתי עוד כמה חוויות לא ממש מרנינות בלשון המעטה.

והייתה לאכזבה הזו יותר מסיבה אחת. ראשית מה זה לכל הרוחות המחיר שנגבה עבור תינוק מעל גיל 3.... 70 שקל עבור ינוקות בני 3-6  שחוץ מלשגע את הורים לא יכלו להבין וגם לראות משהו ממרום גובהם הננסי? אה כן, היה חדר "יצירה" לפעוטות. חארטה  של סידור, חובבני, לא רציני ועדיף שלא תבחנו זאת בעצמכם. אז הורים יקרים, תרימו טלפון לאמא ותנחיתו עליה את העוללים והעיקר שלא תעיזו לסחוב אותם עד חיפה ועל הדרך לפרנס את ההפקה בעוד 70 שקל לפעוט. פשוט חוצפה של ההפקה.

אבל זה רק חלק מהענין. התאורה באולמות אולי מתאימה לדייט בחשיכה אבל בוודאי לא למי שרוצה לראות באור פלורוסנט מינימלי את גאלה של דאלי ובעיקר לקרוא את ההסבר שמשום מה הודבק בגובה של מטר בלבד ואם לא מספיק אזי הרכיבו אותו מאותיות זעירות כל כך שאפילו שען עיוור לא יכל למשש.

לאורך כל 3 השעות בהם היינו במקום לא פגשנו ולו עלם או עלמה שיסבירו בדיוק מהיכן מתחילים, מה יש בשאר הקומות ומדוע הניחו בכל פינה כל מיני עיניות לצפות ביציאות תלת מימד אבל לא דאגו שמישהו יחסום את המעבר ליד היצירות. לא מבינים? תלכו תבינו.

הנגישות לנכים במקום, הס מלהזכיר ומי שקשה עליו ההליכה או למגיעים בכיסא גלגלים גלגלים, תישארו בבית. ואם לא די בזה חכמי החלם שם דאגו למדרגות חשמליות מלמעלה למטה אבל  אם שכחת את בעלך או את הילד למעלה, אין מעלית, רק מדרגות והרבה.

על המצב בחדרי השירותים, אחסוך לכם. תנחשו לבד.

אבל חוץ מזה באמת היה כיף, רק חבל שדווקא הכיף לא היה בשליטה של ההפקה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות