חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

ימין שמאל ימין

 

 

אני רואה ושומע איל הרב גפני, דרעי וחבריו תולשים ניירות ביחד עם שער ראשם כשהחלו להפנים שלמשך תקופת מה הם ינותקו מצינור החיים שלהם המכונים בלע"ז: קצבאות חרדים, סיוע לישיבות, העדפה ברכישת דירות, הקצבות מלוות בפטור מלימודי ליבה ועוד כהנה וכהנה טובות הנאה שהעניקו עשרות שנים לסקטור שלהם על חשבוני וחשבונך.

אז מה הפלא שאין, אין מאושר ממני לראות את הבכיינים הללו קורעים קריעה על מה שהם מכנים "קיפוח" ה"ספרדים" או החרדים של בני ברק.

ואני אומר לאלה גם לאלה... הלו, תרגיעו. מישהו רשם לכם בקושאן השתתפות לנצח בקואליציה? מה זו החארטה הזו מר ישי וגפני שעשרות שנים ממש לא הזיזה לכם הזרימה האינסופית של מיליארדים לכבישים עוקפי כביש בהתנחלות הלא חוקית, טיז אל נאבי במורדות הרי שומרון בואכה עמק הירדן. עשרות שנים עצמתם עיניים ולא הכחשתם כשמנינו אותכם באופן הכי טבעי בעולם במחנה הימין עאלק! ופתאום, פתאום מנתקים לכם את זרמו של החמצן הגנוב והנה אתם נזכרים בכסף שהולך להתנחלות טיז אל נביא. אה כן... ואז פתאום אתם שולפים איזה פסק הלכה משנת טרט"ח של הרב עובדיה או של ההוא מצד גפני, פסק הלכה שקובע שחיי אדם בעצם חשובים מאדמה, שאסור להתגרות באומות העולם... וואלה, שמאלנים למהדרין. אז למה להאמין מר גפני, לגפני א’ רו לגפני ב’. כנ"ל מר ישי.

אז מעתה אמור, אחינו החרדים אינם בימין ואינם בשמאל, הם תמיד אבל תמיד ילכו עם זה שהכוח בידו. רגלם הימנית בימין והשמאלית בצד שמאל... מה שבטוח בטוח. צריך, מפילים ממשלה בגלל משאית בשבת, אבל אם צריך אז מצביעים בעד הסכם אוסלו. פשוט באה לי בחילה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות