חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

דו”ח מתוק או חריף

 

מס’ שבועות שכאן ביחד עם שאר התקשורת המקומית חוגגים על פרשיית האיומים שהיו או לא היו, והאם ממצאי דו"ח מבקר משרד הפנים על עמותת "מופעים", חמורים או שמדובר בסתם תקלות. עוד אין לי תשובות להרבה שאלות.  

 

מאז התפרסמו הידיעות על דו"ח מבקר משרד הפנים לשנת 2010 נפשי אינה יודעת מנוחה. לא ידעה מנוחה כי מה זה אני מבולבל. במקום אחד אני קורא שהדו"ח לא ממש ביג דיל, כל מי שמתראיין כולל כאלה שלא מתביישים בדרך כלל לבקר, המעיט בחשיבות הממצאים, ועל פניו נראה שבצדק... הדו"ח מלפני שנתיים וחצי כשהעמותה בקושי החלה דרכה, לא נמצאו מעילות וכסף לא חסר.  עד כאן אחלה, אבל הנה אני פותח עיתון אחר והכותרת זועקת: ממצאים חמורים נמצאו בדו"ח". אה!

עכשיו אני שובר ת’ראש למי להאמין, לכותרת האדומה שקובעת בלי חוכמות שמדובר בממצאים חמורים או לכל אלה שאמרו, יאללה תעבור בדף, כולה מדובר במחלות ילדות ושום דבר לא נעשה במזיד.

וכל זה להזכירכם  מתרחש כשברקע פסטיבל הפרסומים על האיומים לכאורה שנשלחו לחבר המועצה דני רוזנפלד מעובד בכיר, אולטרא בכיר בעירייה דרך שירותיו הטובים של חבר מועצה.

אבל מה לעשות עם הדגדוג הזה שלא עוזב אותי. אדומות או לא אדומות, אחרי הכותרות האלה מסתתר איש ציבור שעל פי פרסום באחד המקומונים, הינו כרמון מנכ"ל העירייה, ואיש ציבור בכיר זה היה תמיד חידה בעיני. מצד אחד בוודאי איש מקצועי לעילא אחרת ביבס היה מחפש לו נתיב בריחה, אך מאידך כל פעם שצצה איזו פרשייה עלומה שהעירייה מכחישה,  מין הסתם תמצא אותו מסתתר שם. 

אז נותרנו עם השאלות: אם מדובר בבבכיר שהוא החתום על המאזנים נגדם יצא רוזנפלד, ואין לי חצי הוכחה שאכן כן הדבר למעט הדגדוג בבטן, אז האם מצאנו את המניע שלו לשלוח לכאורה מסרים מאיימים לדני רוזנפלד. השאלה השנייה האם הוא קשור לחתימה על מאזן עמותת "מופעים", ההיא שחגג איתה מבקר משרד הפנים. מה אגיד לכם, תשובות אין לי אבל תתנו לי את המנכ"ל ל 10 דקות בלעדיות בלשכתו מבטיח לכם לפזר חלק מהערפל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות