חיפוש

 

 
לדף הבית >>     קובי עצבני >>

מה נשתנה אלכס

 

העצבני מציע לאלכס וינרב להתרכז בעיקר ולעזוב את הדברים השוליים ומהמשטרה לקחת ברצינות כל איום לאלימות במשפחה גם אם כולם מכחישים כולל המתלוננת.

 

יואל תמנליס הביא לדפוס בשבוע שעבר את תלונתו של חבר המועצה אלכס וינרב ש"נדהם" לקבל זר פרחים ענק לביתו ושומו שמיים, שמחירו מרקיע שחקים ל 250 שקל. הון עתק ממש.

אז אלכס יקירי. רוצה לחפש איפה הכסף, תאמין לי תחפש ואולי גם תמצא, אבל מה זו החארטה הזו לקחת לדוגמא את מתן זר הפרחים בחג לחברי המועצה כמשל לשחיתות ובזבוז כספים. 250 מר וינרב כפול 2 חגים גם לדידך זה מסתכם ב 500-600 שקל גג שאם נחלקם ל 12 חודשי עבודה של חבר מועצה נקבל 50 שקל לחודש.

אז אני רוצה לספר לך שבמקום עבודתי אני מקבל פעמיים בשנה 650 שקל שאם מכפילים אותם במס’ העובדים אצלנו, הסכום מגיע למיליונים בשנה. ואני מקבל משכורת כן? לא כמו חברי המועצה שברובם נותנים מזמנם לישיבות וועדות, הנהלה וכיוב’ מטלות שמה זה יכולות לדפוק כל חיי משפחה, וכל זאת בהתנדבות. אז אלכס אחי...  בחייאת אלכס, עזוב אותך באמא שלך מההיטפלות לזוטות, כי דוקא לא אחת הביקורות שלך הן  אחלה. אז תישאר שם. ואגב, מה עשית עם הזר שקיבלת בחג זה ובחג קודם, ובחג בקודם קודם. אז  זה לא הפריע לך? מה נשתנה אלכס ידידי?

 

מישהו אחר כך יזכר שהייתה תלונה שבוטלה

התקבלה תלונה במשטרה על איומם ברצח של אב כלפי אשתו על סמך מה שהילד המשותף שלהם אמר. זו אגב ידיעה שהגיעה ממשטרת השפלה ופורסמה ע"י יהודה גולן הכתב המקומי.  והנה תגובת משטרת השפלה אחרי שחקרה את התלונה: האב מכחיש, האם מכחישה והבן... הבן בכלל אמר שזה היה בצחוק. ובא לתיק גואל ויאללה סוגרים תיק מחוסר ענין לציבור ומזפזפים הלאה.

אז בינינו, קשה לי להאמין שזה מה שהבן באמת חשב כמו שלא בטוח שזה מה שהבעל חשב, אבל דבר אחד אני יכל להבין...אני יכל להבין את כל אותם מקרי  רצח של נשים ע"י בעליהם כאשר תמיד תמיד מישהו יזכיר שהאישה שנרצחה כבר הגישה בעבר נגד בעלה תלונה אבל חזרה בה. אז בחיי אין לי את מי להאשים. את הבן שמת מפחד לאמר מה שהוא רוצה לאמר? את האישה שאוי לה אם לא תחזור בה?  או אולי את המשטרה שמוותרת מהר מידי עם כל חרטה של אישה מתלוננת? להתראות ברצח הבא.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות